Konce aj začiatky by však aspoň mali mať pointu. Platí to najmä vtedy, keď ju nemá myšlienka ani kdesi uprostred článku, príbehu. Vtedy aj to, čo sa snaží byť vtipné a poučné, vyznieva iba ako trápne a smiešne.
Profit má v záhlaví – Inšpirujte sa. V každom čísle a v tomto aktuálnom nepochybne tiež prináša inšpirácie‚ tak trocha návody na použitie úspechu, ale aj neúspechu. Lebo takisto neúspech vie byť inšpiratívny. Prinajmenšom potvrdí, že do jednej rieky sa dva razy nevstupuje. Zároveň naznačí, že len o kúsok ďalej je zrejme brod a možno aj oveľa príťažlivejší breh.
Presne také sú príbehy psychológa Matúša a marketérky Petry‚ ktorí museli vyhorieť‚ aby našli nový smer. A presne také sú aj príbehy dvoch odvážnych podnikateliek z rakúskeho údolia Wachau‚ ktoré sa bravúrne vyrovnali s tým‚ že nie sú chlapi‚ a dnes porážajú jedného konkurenta za druhým.