Generácia Millennials, kde patria mladí od 16 do 30 rokov, preferuje zo všetkých foriem médií predovšetkým sociálne médiá, pričom sociálne siete využíva 63 percent a online videá sleduje 59 percent mladých ľudí. Táto skupina ľudí tiež ako prvá prijíma nové digitálne metódy, ako napríklad mobilné platby. Samozrejme, aj generácia Millennials rada konzumuje tradičné médiá ako je televízia či rádio, ale s oveľa nižšou frekvenciou ako staršia generácia.
DIGITÁLNE MÉDIA PRE STARŠÍCH
Medzi staršími spotrebiteľmi, ktorí sú na internete, zohrávajú tradičné médiá silnú úlohu hlavne medzi ľuďmi vo vekovej kategórii 46 až 65 rokov. Tí trávia viac ako tri hodiny denne sledovaním televízie, čítaním novín a počúvaním rádia, čo je takmer o jeden a pol hodiny viac ako u priemerného mladého človeka. Avšak aj staršia generácia ide s dobou a v súčasnosti využíva digitálne platformy oveľa pravidelnejšie, ako tomu bolo v minulosti. Starší ľudia dnes strávia na svojich mobiloch 1,5 hodiny v priemere denne, pričom na Facebook chodí denne 24 percent z nich.