Bez PR sa dnes nezaobíde medzinárodná korporácia ani malá firma‚ neziskovka či štátna organizácia alebo škola. A neohŕňajú nad ním nos ani jednotlivci. Či ste podnikateľ‚ politik‚ spisovateľ‚ herec alebo expert v nejakej oblasti‚ potrebujete si aspoň z času na čas (ale radšej stále) robiť dobré meno. Dá sa to rôznymi spôsobmi‚ ktoré nie sú ani manipulatívne ani nátlakové.
Laik si často myslí‚ že PR je neustále masírovanie verejnej mienky a spája ho najmä s politikmi a veľkými korporáciami‚ ktorým sa nedá veriť. Aj preto má táto v podstate nevinná skratka (z anglického Public Relations - styk s verejnosťou v tom najširšom slova zmysle) takú zlú povesť. Zrejme dobré PR potrebuje dnes aj samotné PR. :)
Pokúsime sa o to na najbližšom diskusnom večeri PROFIT klub‚ kde budeme hovoriť nielen o tom‚ čo to naozaj "píár" je a na čo má slúžiť‚ ale aj o tom: