,,Jedinečné hybridné koncepty vedia preklenúť bariéru medzi e-shopom a kamenným obchodom. Vďaka Výdajniam radosti (kamenné výdajne, pozn. redakcia) zákazník stráca obavy z nákupu online. Ak sa mu kúsok, ktorý si objednal, nebude páčiť, nemusí zaň zaplatiť. Preto tento koncept zákazníkom dokonale vyhovuje,“ informuje Jana Kutlíková z internetového obchodu ZOOT Slovensko.
Objednáte, kúpiť nemusíte
Sieť spustila v roku 2014 model nákupu, pri ktorom si zákazníci síce objednávajú oblečenie na internete, ale tovar si môžu ešte pred zaplatením vyskúšať. Tzv. výdajne radosti fungujú ako klasický kamenný obchod s kabínkami a personálom.
S hybridným modelom predaja zaznamenal Zoot.sk v roku 2015 tristopercentný nárast oproti roku 2014. V číslach len u tohto predajcu Slováci za minulý rok minuli 1, 6 mil. eur