Spoločnost GfK realizovala prieskum online medzi 27 000 respondentmi z 22 krajín. Z výsledkov vyplýva, že pre spotrebiteľov je najdôležitejšie, aby firmy ponúkali dobré pracovné uplatnenie, poskytovali kvalitné produkty a dbali o životné prostredie Medzi tri hlavné oblasti, na ktoré by sa mali zodpovedné firmy podľa spotrebiteľov zamerať, patria zaistenie dobrého pracovného uplatnenia, poskytovanie kvalitných produktov a služieb a zodpovednosť voči životnému prostrediu.
Ukázal to prieskum spoločnosti GfK realizovaný medzi viac ako 27 tisíc používateľmi internetu v 22 krajinách. Tí dostali za úlohu vybrať tri najdôležitejšie oblasti, za ktoré by mali byť firmy zodpovedné, pričom mali na výber z celého radu možností od ochrany zdravia a bezpečnosti pracovníkov až po pozitívny prínos pre zúčastnené strany.
Muži všeobecne stavajú životné prostredie pred zdravie a bezpečnosť Ako muži, tak aj ženy považujú za hlavnú zodpovednosť firiem zaistenie dobrého pracovného uplatnenia (47 percent žien a 46 percent mužov) a poskytovanie kvalitných produktov či služieb (v oboch prípadoch 41 percent).