PROFIT SA PÝTA
1. Ako vám pomáhajú sociálne siete?
2. Robili ste už niečo zadarmo, aby ste sa zviditeľnili?
3. Čo poradíte iným? Máte tip na netradičnú formu propagácie?

Peter FurmaníkZdroj: Archív Petra Furmaníka | Petit Press 2016
PETER FURMANÍK
finančník a blogér, ĽudskouRečou.sk
1. Komunikácia na sociálnych sieťach prirodzene propaguje moju prácu, projekty a nenásilne aj predáva. Cez sociálne siete som získal veľa zaujímavých kontaktov, z ktorých neskôr bola plodná spolupráca.
2. Zadarmo robím veľa, píšem články na blogy, riešim problémy čitateľov v e-mailoch a diskusiách, poskytujem tipy do médií a stretávam sa pri káve s podnikateľmi, ktorí potrebujú poradiť. V konečnom dôsledku sa mi to vždy vráti: promujem svoju značku a meno, prináša mi to nových klientov. Trvá to však dlhšie. Odporúčam trpezlivosť a najmä vás to musí baviť, veci urobené nasilu neprinesú nič.
3. Deľte sa o tipy a skúsenosti z vašej profesie a podnikania. Na sociálnych sieťach, na blogoch, vo videách, robte prednášky, semináre, stretnutia – zadarmo i za odmenu. Držať si know-how pre seba je krátkozraký prežitok. O profesionáloch a podnikateľoch, ktorí verejnosti neposkytujú rady, väčšinou nikto nevie alebo sa o nich aspoň nemá ako dozvedieť.

Alex KováčováZdroj: Archív Alex Kováčovej | Petit Press 2016
ALEXANDRA KOVÁČOVÁ,
cestovateľka a blogérka, CrazySexyFunTraveler.com
1. Zo sociálnych sietí mám až 70 percent čitateľov na blogu, ako aj kupcov e-bookov a účastníkov mojich kurzov a prednášok. Môžem priamo osloviť ľudí, ku ktorým by som sa možno inak nedostala. Tiež je výhodné komentovať na sociálnych sieťach iných, ktorí majú podobnú klientelu, a zviditeľniť sa aj tam.