Vernostné karty pritom vlastnia hlavne ženy, ľudia vo veku 31 – 50 rokov, obyvatelia väčších miest a ľudia s vyšším vzdelaním či vyšším príjmom. Tieto výsledky vyplývajú z prieskumu LifeStyle, ktorý agentúra TNS Slovakia realizovala v roku 2015 na robustnej reprezentatívnej vzorke viac ako 4 500 respondentov vo veku 15 až 65 rokov.
Z výsledkov ďalej vyplynulo, že medzi najobľúbenejšie karty patria karty obchodných reťazcov, v ktorých ľudia najčastejšie nakupujú. Viac ako polovica (57 percent) Slovákov využíva kartu Club Card obchodného reťazca Tesco. S výrazným rozdielom nasledujú ďalšie vernostné karty.
Štvrtina ľudí používa kartu Billa Club Card a DM Drogerie Markt (obe po 25 percent) a pätina kartu Coop Jednota. Obľúbené sú tiež karty Dr. Max, Shell Clubsmart, Dráčik – rozprávková karta, Slovnaft Bonus Club či Nay Elektrodom – extra karta.