Prieskum‚ ktorý nedávno uskutočnila agentúra STEM/MARK pre spoločnosť Home Credit ukázal, že siedmim z desiatich ľudí za posledné dva roky ani nenapadlo zmeniť spoločnosť, u ktorej majú životné poistenie, dôchodkové pripoistenie či poistenie domácnosti. Verných je aj viac ako 60 percen klientov bánk.
Zotrvávajú u aktuálneho poskytovateľa finančných služieb najmä kvôli cene služieb a dostatočnej spoľahlivosti. Pre klientov bánk, ktorí majú nejakú pôžičku, je dôležitá otázka rýchleho vyriešenia potenciálnych problémov a férovosť, teda, aby platilo, na čom sa s bankou dohodli.
"Ľudia by sa nemali nechať zlákať prvou dobre vyzerajúcou cenovou ponukou. V mnohých prípadoch totiž môže ísť o zdanlivo výhodnú akciu s viacerými ALE. Cena je iba jedným z parametrov pri výbere vhodného finančného produktu. Vždy je nutné zohľadniť všetky dostupné informácie, zoznámiť sa s ponukou súvisiacich služieb a pozrieť sa aj na doterajšie skúsenosti existujúcich klientov," hovorí produktový manažér spoločnosti Home Credit Michal Kozub.