Bol rok 2010 a Slováci začínali privoniavať novým finančným výhodám kolektívneho nakupovania. Na online trhu sa objavilo niekoľko webových stránok, ktoré umožňovali získať vybraný druh služieb či tovaru so zľavou. Ich zákazníci sa orientovali podľa výšky zľavy a učili sa dôverovať novému systému, ktorý im umožňoval kúpiť si napríklad večeru v reštaurácii za polovicu.
Počet nových klientov rástol exponenciálne, zľavy pod päťdesiat percent prestávali byť takmer zaujímavé. Až sa počas nasledujúcich rokov kolotoč rozbehol bez možnosti zastavenia.
Podobných zľavových portálov vznikli desiatky, tie najväčšie dosahovali medziročne nárasty v desiatkach percent. Rástli obraty v počte predaných kupónov, pribúdali noví zákazníci, ale aj tí, ktorí ostávali z ponúkaných služieb sklamaní.