Po prezretí sociálnej siete Rich Kids (Bohaté deti, pozn. red.) vás zachváti pocit, že vám niečo chýba, a nezbavíte sa ho do konca života. Platená verzia aplikácie, ktorá pripomína Instagram, je plná bohatstva a prepychu: Masáže psov. Lamborghini. Kopa peňazí. Súkromné lietadlá.
Za nízky poplatok – tisíc eur mesačne – sľubuje aplikácia exkluzívny virtuálny klub šitý na mieru iba pre deti boháčov. Miesto, kde môže vidieť fotky ktokoľvek, no chváliť sa nimi môžu len vyvolení.
Hrozná, hlúpa, nechutná

Od spustenia sociálnej siete koncom septembra získala slovenská aplikácia tucet členov vrátane ruskej dedičky, dílera vzácnych mincí a potomkov niekoľkých významných rodín v realitnom biznise.
No Rich Kids pritiahla okrem záujmu aj veľkú dávku odsudzovania, a to dokonca aj od Apple App Store, ktorý zaradil aplikáciu do ponuky len nedávno. Kritici označili aplikáciu za „hroznú“, „hlúpu“, „neskutočne smiešnu“ či „nechutnú“, no vyslúžila si aj označenie „všetko, čo je na tomto svete zlé“.