BRATISLAVA. Štátny železničný dopravca ZSSK sa chce viac spropagovať. V novembri preto podpísala zmluvu s PR agentúrou, ktorá má zlepšiť jej imidž na verejnosti aj medzi zamestnancami.
Agentúra, ktorá bude robiť public relations štátnej Železničnej spoločnosti Slovensko však vzišla zo zvláštnej súťaže. Zmluvu za 400-tisíc eur na štyri roky podpísal štátny osobný železničný dopravca s PR agentúrou event2all v polovici novembra.
Event2all, ktorá robí PR aj trnavskému oligarchovi Vladimírovi Poórovi, bude podľa zmluvy pre ZSSK okrem zlepšovania imidžu robiť aj audit PR a komunikačných aktivít, bude jej radiť pri využívaní sociálnych sietí či organizovať podujatia, tvoriť media plány a nakupovať reklamný priestor.
Vďaka lepšiemu imidžu, ktorý jej má agentúra vyrobiť, chce ZSSK prilákať nových cestujúcich. Ale podľa hovorcu ZSSK Tomáša Kováča aj zvýšiť tržby.

“O tejto situácii som sa dozvedel od vás (od SME, pozn. red.) a prekvapuje ma, že ZSSK oslovila práve firmu, ktorá nevykonáva žiadnu činnosť.
„
Cez prieskum trhu
Nie všetky tieto činnosti si ZSSK podľa hovorcu dokáže zabezpečiť sama. Odbor komunikácie štátnej spoločnosti je totiž podľa Kováča zahltený dennou operatívou, napríklad vybavovaním odpovedí pre novinárov.