Štatisticky uspeje len malá časť firiem. Nezávisí úspech skôr od šťastia ako od nejakého zaručeného postupu?
Myslím si, že je to kombinácia. Veľmi sa mi páči prirovnanie k surfovaniu. Potrebujete mať schopnosti, musíte ísť na more a chytiť vlnu. Ale tú vlnu potrebujete. Môžete byť hocijako dobrý surfista, ak neprídu vlny, nezajazdíte si.
Rovnako je to aj pri podnikaní. Ale súhlasím s tým, že často sú schopnosti a postupy preceňované. Ak ide trh hore, ťahá vás. Aj my sme s Websupportom začínali v čase, keď trh išiel hore a mohli sme si dovoliť robiť veľa chýb.
Ale keď máte veľkú konkurenciu na nasýtenom trhu, tak nemôžete spraviť pomaly žiadnu veľkú chybu. Nedá sa povedať, na koľko percent je podnikanie o schopnostiach a do akej miery o šťastí. Na to sa nedajú získať žiadne dáta.

Začínajúcim podnikateľom mnohí radia dať si na začiatku jasný cieľ a ísť za ním. Vy ste si neurčili cieľ stať sa firemnou jednotkou na Slovensku, predsa ňou ste. Tak ako je to, čo je lepšie, mať cieľ, alebo stačí nadšenie?