Predá – nepredá ( strana 12)
Veľvyslanci štátov väčšinou žehlia maléry. Ambasádori značiek majú o čosi jednoduchšiu úlohu. A často aj za výrazne lepšiu odmenu.

Príroda sa postará ( strana 39)
Pred pár rokmi takmer všetci vinári v rakúskom údolí Wachau prišli o úrodu. Saahsovci nestratili ani bobuľku. Upísali sa bohyni Demeter.
Srdce im bije rovnako ( strana 42)
„Ľahko sa im podniká, keď majú stále rozprávkovo zasnežené hory a samosprávy, ktoré biznisu nehádžu polená pod nohy,“ vzdychne si nejeden Slovák, keď počúva úspešné príbehy rodinných rakúskych firmičiek. Príklady, ktoré sme objavili vysoko v horách Horného Rakúska, naznačujú skôr niečo iné. V každom je ústredným hráčom tvrdá práca ľudí, ktorí majú jasný sen a odmietli sa ho vzdať. A k tomu láska k tamojšej prírode a ochota spolupracovať. Jeden druhého potiahnu.

Útek z ulice (strana 64)
Málokedy sa podarí. To, čo sa stalo londýnskemu žobrákovi vďaka kocúrovi menom Bob nie je rozprávka, ale ostatní také šťastie nemajú. Prečo?
Každý deň iná ( strana 82)
Ak máte o nejakej krajine romantické predstavy, pri cestovaní vám môžu padnúť ako domček z kariet. V prípade Číny to platí dvojnásobne.
Profit nájdete
V predaji nielen v novinových stánkoch, ale aj vo väčších supermarketoch či na čerpacích staniciach. Najvýhodnejšie je však predplatiť si ho a bude vám za zvýhodnenú cenu chodiť každý mesiac priamo domov, a o deň skôr. Nepremeškáte tak ani jednu inšpiráciu.
Stručný obsah Profitu
Od banky k sakám nie je ďaleko (strana 6)
Finančník, ktorý chce obliecť slovenských gentlemanov
John Travolta Breitling & Co. (strana 12)
Na čo sú dobrí a koľko firmy stoja ambasádori značiek
Silné firmy si cenia svojich advokátov (strana 15)
Bez práce nie sú facebookové koláče (strana 19)
P+ Quo vadis, školstvo?
Uniformné školy zabíjajú tvorivosť (strana 24)
Rozhovor s Ivanom Miklošom o tom, ako sa dá zmeniť systém
Gamifikácia môže školám pomôcť (strana 28)
Škola doma aj v komunite (strana 32)
Domáce vzdelávanie by nemalo suplovať, čo sa štátnym školám nedarí
Víno ako ho zamýšľala príroda
Vinárska rodina z Wachau používa namiesto chémie žihľavu či valerián
Biznis v rytme jedného regiónu (strana 42)
Hory, sneh a spolupráca. Na to veria hornorakúski podnikatelia
Posuňte sa s Profitom (strana 54)
V netradičnej predplatiteľskej súťaži vám ponúkame zážitky
Nebeské svetlá a iné zážitky na palube (strana 57)
Aké novinky nás dostihli v leteckej preprave
V hlavnej úlohe dieťa ako rozprávkový hrdina (strana 60)
Úspešný britský startup stavil na personalizované knižky
Z ulice sa tak ľahko nedostanú (strana 64)
Ako je to skutočne s bezdomovcami?
Gašparko musí byť! (strana 78)
Kočovné bábkové divadlo si marionety nekupuje
Autor: Profit