Že by vám povedzme za ročné nosenie tohto luxusného doplnku pribudlo na účet pár miliónov amerických dolárov? Presne tak sú celebrity odmeňované za to, že motivujú iných ľudí, aby túžili byť ako oni.
Justin Bieber „Klein“, George Clooney „Nespresso“, Beyoncé „Pepsi“ Knowlesová či John Travolta „Breitling“. Celebritní ambasádori nie sú žiaden post- moderný výmysel. O tom, že známe meno vie predať aj piesok na púšti, vedel už Mark Twain. Bol si dokonale vedomý hodnoty značky Twain, a preto ju „zapožičal“ výrobcom múky, cigár i pier.
Slávne meno dokáže vo svete obchodu zázraky. Séria tenisiek Yeezy Boost, ktoré pre Adidas spolunavrhoval americký raper Kanye West, sa už pri uvedení na trh počas týždňa módy New York Fashion Week vypredala za dvanásť minút. Celebrity to však zvyčajne nerobia v záchvate samaritánstva.
Ambasádorstvo značiek je celkom slušne platená práca. Za poctivé odrapotanie vety I’m lovin’ it dostal Justin Timberlake od siete McDonald’s šesť miliónov dolárov. Zmluva, ktorú podpísala spoločnosť Pepsi v roku 2012 so speváčkou Beyoncé, mala ešte výraznejší cveng. Kontrakt jej prihral na účet päťdesiat miliónov amerických dolárov.
Bez twitteru ani krok
V roku 2012 to ešte vyzeralo, že golfista Tiger Woods, bollywoodska herečka Aishwarya Raiová Bachchanová alebo jej anglo-americkí kolegovia Kate Winsletová a Leonardo DiCaprio nikdy nespadnú z hviezdneho neba.
Dnes už však nestačí byť Leom či Kate. Ak celebrita má záujem o lukratívnu ambasádorskú zmluvu od veľkej firmy, musí mať pod palcom sociálne médiá. Keď kozmetická značka Estée Lauder nedávno uvádzala na trh nový parfum Modern Muse Le Rouge, nestavila na žiadnu celebritnú „konzervu“. Voľba padla na superpopulárnu členku rodinného klubu Kadarshianovcov Kendall Jennerovú.
“Za odrapotanie vety: I’m lovin’ it dostal Justin Timberlake od siete Mcdonald’s šesť miliónov dolárov.
„
