Sociálne siete sú dnes niečo, čo doslova riadi životy mnohých ľudí. Udržiavajú cez ne kontakty, inšpirujú sa, komunikujú, ventilujú frustrácie. Trávia na
nich dlhé hodiny v súkromí a často i v práci.
„Napríklad Facebook vznikol preto, aby dal ľuďom možnosť podeliť sa o informácie a zmeniť svet na otvorenejší a viac prepojený. Na vstup do sociálnej siete majú ľudia rôzne motívy. Niekedy sú výlučne osobné, inokedy obchodné,“ konštatuje analytik spoločnosti Facebook Andy Krasny.
Milióny zákazníkov
Facebook stavia svoju obchodnú stratégiu na tom, že umožňuje firmám a značkám osloviť až 1,79 miliardy potenciálnych zákazníkov po celom svete. Toľko ľudí totiž dnes pravidelne alebo aspoň občas túto sieť využíva.
“Aj vďaka prítomnosti na sociálnej sieti má malá kaviareň v Bratislave rovnaké šance spojiť sa so zákazníkmi ako veľká automobilka.
„