SME

Nechcete drahšie služby od UPC? Čo môžete robiť (otázky a odpovede)

Zákazníci sa sťažujú, že im firma nedvíha telefóny a v pobočkách sú dlhé rady.

V posledných týždňoch sa pred zákazníckymi centrami UPC tvoria rady.V posledných týždňoch sa pred zákazníckymi centrami UPC tvoria rady. (Zdroj: SME - GABRIEL KUCHTA)

BRATISLAVA. Natália Vargová z Bratislavy patrí medzi ľudí, ktorým chce káblová spoločnosť UPC zmeniť službu a zvýšiť cenu.

V posledných mesiacoch platila za internet 12,90 eura, ale teraz jej chcú aktivovať balík s vyššou rýchlosťou za 14,44 eura.

Zdražovanie akceptuje, ale čo ju zaskočilo, je spôsob, akým s ňou komunikujú.

„Keď nám prišiel list od UPC, zisťovali sme, čo obsahuje nový balík. To, čo nám ponúkajú, je vlastne Optický internet 75, ktorý majú bežne za 14,90 eura,“ hovorí Natália.

S manželom si všimli, že tento balík obsahuje aj základnú ponuku televíznych staníc a chceli vedieť, či budú mať televíziu takisto v cene.

SkryťVypnúť reklamu
Prečítajte si tiež: Môžu vám zvýšiť cenu uprostred viazanosti, ako to urobilo UPC? Čítajte 

Tu však narazili na problém, s ktorým sa zákazníci UPC v posledných dňoch stretávajú veľmi často. Dostali úplne protichodné informácie.

„Prvý operátor UPC nám povedal, že základnú ponuku televíznych staníc máme už teraz, stačí sa len pripojiť. Druhý nám povedal, že ak chceme aj televíziu, musíme súčasnú zmluvu zrušiť, urobiť novú a okrem 14,90 mesačne budeme platiť aj 1,90 eura za modem. Tretí operátor v podstate zopakoval to, čo druhý, ale nespomenul modem,“ vraví Natália.

Keďže sa na sociálnych sieťach nahromadilo množstvo otázok, na ktoré UPC nestíha reagovať, rozhodli sme sa nájsť na niektoré odpovede.

1. Kde dostanem odpovede na svoje otázky, keď mi UPC neodpisuje na e-maily ani na správy na facebooku?

Spoločnosť UPC tvrdí, že sa na ňu zákazníci môžu obrátiť cez infolinku, e-maily, listy, facebook alebo môžu prísť do zákazníckeho strediska.

SkryťVypnúť reklamu

V praxi je to však zložitejšie, firma dostáva v posledných dňoch stovky podnetov a nestíha ich vybavovať tak rýchlo, ako by si ľudia želali.

Napríklad čitateľ Peter zavolal na infolinku, pretože nesúhlasí s ponúknutým balíkom a chcel by prejsť na lacnejší.

Operátorka mu však povedala, že toto rieši iné oddelenie a ona si len zapíše jeho údaje. Vraj sa mu ozvú do troch až štyroch pracovných dní.

Čitateľ Ladislav sa na zákaznícku linku ani nedovolal, lebo bola opakovane obsadená. Preto napísal príspevok na facebookovú stránku UPC, kde ho požiadali, aby im poslal súkromnú správu. Na tú už neodpísali.

Asi najistejšie je preto ísť do zákazníckeho centra, no napríklad v Bratislave je len jedno. Aj tu sa tvoria dlhé rady a zákazníci UPC v diskusiách píšu, že to tam vyzerá ako po pandémii.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C4UTY na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.

Internet

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

Komerčné články

  1. Riaditeľ Budvaru: Ľudia poznajú rozdiel. Poctivý ležiak chce čas
  2. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá
  3. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou
  4. Fakulta managementu UK - možnosť štúdia vo svetových jazykoch
  5. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov
  6. Ako premeniť 50 € mesačne na desiatky tisíc – VELTY portfóliá
  7. Egypt na maximum: Porovnali sme 4 obľúbené letoviská
  8. Čo by ste robili, keby ste zo dňa na deň prišli o prácu?
  1. Študenti sa učili od najlepších šéfkuchárov na Slovensku
  2. Fakulta managementu UK - možnosť štúdia vo svetových jazykoch
  3. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov
  4. Riaditeľ Budvaru: Ľudia poznajú rozdiel. Poctivý ležiak chce čas
  5. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou
  6. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá
  7. Najlepšia odmena za vysvedčenie? Kniha
  8. V Kardiocentre v Šaci opäť unikátni
  1. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 10 141
  2. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 9 942
  3. Egypt na maximum: Porovnali sme 4 obľúbené letoviská 9 299
  4. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom 8 768
  5. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 7 573
  6. Čo by ste robili, keby ste zo dňa na deň prišli o prácu? 6 676
  7. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 4 889
  8. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel 3 717
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Elena Antalová: Smutný a radostný odkaz pánovi Františkovi Mikloškovi 19 939
  2. Jozef Varga: Dokedy budú dôchodcov kupovať za 13.dôchodok ? ... aj naši mladí sa k tomu vyjadrite, vy ste naša budúcnosť. 13 896
  3. Ján Lopušek: List štyrom predsedom: Michal, Milan, Braňo a Jaro 12 118
  4. Rastislav Puchala: Ficina ďalej krája salámu 10 186
  5. Ivan Čáni: Súdruh Blaha sa v Bruseli na rozdiel od Moskvy asi neskutočne zle cíti. Držia ho tam ale tie „smradľavé“ bruselské prachy. 9 547
  6. Peter Franek: Výzva pre poslancov a voličov KDH. 7 931
  7. Jozef Foltýn: Djokovič ešte stále nič nepochopil 7 322
  8. Rado Surovka: Nie dôchodcovia, ale Ficovlády zruinovali Slovensko 6 991
  1. Marcel Rebro: Ruské útoky na civilné ciele: Zámerné barbarstvo 21. storočia
  2. Radko Mačuha: Mám iba dve pohlavia: mužské a ženské.
  3. Marcel Rebro: Ukrajinský sniper: zabiť nepriateľa je bonus
  4. Jiří Ščobák: Smrt, kterou způsobí měňavka (améba) je tak vzácná, že se téměř není jak bránit. Snad jen naučit se dobře plavat
  5. Marian Nanias: Kto postaví novú atómku?
  6. Marcel Rebro: Kto si mädlí ruky: Fico moralizuje, Kaliňák podpisuje
  7. Radko Mačuha: Fico je Made in China
  8. Marian Nanias: “Fazuľky” jadrového paliva fungujú…
SkryťZatvoriť reklamu