OSTRAVA. Skupina Kofola ukončila v Česku koncept NaGrilu. Prvú reštauráciu, ktorá sa špecializovala na grilované kura, sendviče, polievky či dezerty, otvorila predvlani v auguste v Prahe. Koncept sa jej ale nevyplácal. Uviedol to magazín Forbes.
"Finančne to nevychádzalo a rozhodli sme sa, že nebudeme trieštiť sily a budeme sa venovať naplno nášmu reťazcu Ugo, ktorý rastie dobre," povedal pre Forbes generálny riaditeľ a spolumajiteľ spoločnosti Kofola Jannis Samaras.
Kofola pôvodne chcela s konceptom NaGrilu expandovať v Česku aj na Slovensku predovšetkým formou franšízingu, malo ísť o desiatky reštaurácií.

"Ekonomické výsledky konceptu v súčasnosti nezodpovedajú našim ambicióznym očakávaniam. Jeho ďalší rozvoj by si vyžadoval našu stopercentnú pozornosť, ktorú mu ale s ohľadom na plnú koncentráciu na sieť Ugo, v ktorej vidíme veľký potenciál, nie sme schopní venovať," uviedla hovorkyňa Kofoly Jaroslava Musilová .
Kofola je jedným z najvýznamnejších výrobcov nealkoholických nápojov v Európe. Má sedem výrobných závodov v Česku, Poľsku, na Slovensku, v Slovinsku a Chorvátsku a zamestnáva viac ako 2100 ľudí.