PRAHA, BRATISLAVA. Satelitná televízia Skylink od mája mení svoje logo na slovenskom aj českom trhu. Spoločnosť za zmenu loga v oboch krajinách zaplatí jeden až dva milióny eur. Okrem toho dá Skylink niekoľko tisíc eur do sprievodnej reklamnej kampane. ČTK to povedali zástupcovia firmy M7 Group, ktorá Skylink prevádzkuje.
Nové logo je inšpirované štylizovaným kaleidoskopom, ktorý má symbolizovať programovú pestrosť ponuky Skylink a ostatných televíznych platforiem skupiny M7 Group. Šírka a pestrosť ponuky, z ktorej si vyberie naozaj každý divák, bude tiež jedným z hlavných motívov reklamnej kampane.


Rovnakou zmenou postupne prejdú aj ostatné televízne platformy v rámci spoločnosti M7 Group na ďalších piatich trhoch – teda v krajinách Beneluxu, v Rakúsku a v Nemecku.
"V uplynulých rokoch prešla celá skupina M7 Group významnou technologickú premenou. Vo všetkých krajinách, kde pôsobíme, sme prešli na vysielanie v HD kvalite a sprístupnili zákazníkom televízne vysielanie aj mimo dosahu tradičných satelitných a káblových operátorov, teda na tabletoch, telefónoch a počítačoch. Inovácie v oblasti produktov a služieb sa samozrejme snažíme premietať aj do našej komunikácie smerom von, k zákazníkom. Logo a vizuálny štýl celkovo chápeme ako dôležitú súčasť našej identity, "uviedol člen predstavenstva M7 Jaromír Glisník.

Skylink má celkovo v Česku a na Slovensku 1,65 milióna zákazníkov, z toho asi jeden milión pripadá na Česko. Jeden milión užívateľov platí mesačné servisný poplatok a 650.000 si predpláca niektorý z programových balíčkov.