Utorok, 2. marec, 2021 | Meniny má AnežkaKrížovkyKrížovky

Obchod musí byť zážitok

Hviezdou stretnutia marketingových profesionálov v Bratislave na konci januára bol Kevin Jackson z Veľkej Británie, kreatívny riaditeľ spoločnosti The Experience is the Marketing.

Kevin Jackson Kevin Jackson (Zdroj: Vladimír Kampf)

V súčasnosti patrí medzi kľúčových inšpirátorov a najvplyvnejších ľudí vo svete eventového a live marketingu.

Členov jedinej európskej marketingovej platformy privítala v Bratislave agentúra Creative Pro. Platforma 27 Names je zoskupením 18 eventových spoločností z Európy. Spolupracuje v ňom vyše osemsto ľudí na rôznych kreatívnych a produkčných pozíciách.

Spájanie síl

Zoskupenie 27 Names si cielene vyberá v každej krajine jedného člena. Vymieňaním skúseností a spoluprácou vytvára klientom možnosť vzájomného prepojenia národných trhov. Hlavným bodom stretnutia boli práve možnosti efektívnej spolupráce.

Skryť Vypnúť reklamu

Vymieňanie si informácií o chode agentúr, prezentovanie najlepších výsledkov, poukazovanie na ďalšie výzvy európskeho trhu, brainstormingy s cieľom byť pripravený na nadchádzajúce výzvy a v neposlednom rade predstavovanie trendov na všetkých trhoch.

Účastníci sa zhodli, že hrať sa iba na vlastnom piesočku nie je progresívne a spájanie síl prináša oveľa lepší efekt.

Marketingový guru

Kevin Jackson je jeden z najznámejších svetových kreatívcov. Pracoval pre marketingové agentúry, ako sú napríklad Interpublic a Grey and Saatchi, ako aj mnoho svetových značiek od Adidasu až po Zumbu.

Zameriava sa na strategické ciele klientov. Hovorí o sebe, že má veľkú vášeň pre to, aby pomohol firmám rásť čo najviac. Žartom spomína na svoj návrat po prvom dni v škole, keď povedal mame, že už zajtra do školy ísť nemusí, pretože už všetko vie.

Skryť Vypnúť reklamu

V súčasnosti využíva najmä vlastné skúsenosti. Školy dokončil a vo svojej profesii získal veľa skúseností. Vie, že práve teraz je na správnom mieste a môže pracovať na čoraz zaujímavejších projektoch.

„Mojou zlou vlastnosťou je netrpezlivosť. Som veľmi, veľmi netrpezlivý a všetko chcem veľmi rýchlo. Musím neustále niečo robiť,“ hovorí o sebe.

„Najväčší strach mám zo spánku. Mám toľko práce, že nemám rád spánok. Spávať chodím neskoro večer a vstávam veľmi skoro ráno.“ Má čo robiť, najmä keď si vzal do hlavy zmeniť spôsob, akým veľké firmy nazerajú na súčasný priemysel.

Obchod podľa neho musí byť spojený so zážitkom, pretože práve on je jeho hnacím motorom. Keby nebol market ingový guru, chcel by byť profesionálny golfový hráč.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. Štúdium ekológie, dizajnu či tech. inovácií je životný štýl?
  2. WESTech je distribútorom Dell Technologies na Slovensku
  3. Maturuješ? Vyber si oblasť uplatnenia a študuj čo ťa baví!
  4. Štúdium práva moderne, prakticky aj po anglicky!
  5. Spoznajte Olomouc – univerzitné mesto a svoju budúcnosť
  6. AGEL spustil testovanie expresnými PCR testami
  7. Petra Vlhová venuje svoju prilbu do súťaže pre Plamienok
  8. Skutočná vanilka a čokoláda. Čo robí potraviny kvalitnými?
  9. Korona zlacňuje elektroniku. Tento týždeň je až o 50 % lacnejšia
  10. Denník SME spolu s knihou Rozhovory o ľudskom tele
  1. Korona zlacňuje elektroniku. Tento týždeň je až o 50 % lacnejšia
  2. WESTech je distribútorom Dell Technologies na Slovensku
  3. Petra Vlhová venuje svoju prilbu do súťaže pre Plamienok
  4. Denník SME spolu s knihou Rozhovory o ľudskom tele
  5. Skutočná vanilka a čokoláda. Čo robí potraviny kvalitnými?
  6. FVT orientovaná na modernú výučbu prepojenú s praxou
  7. 26 years of providing you with essential information
  8. AGEL spustil testovanie expresnými PCR testami
  9. Telo v karanténe, jar a domácnosť, rozhovor s Denisou Dvončovou
  10. Tieto farmy dávajú prácu domácim. A podporujú región
  1. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme 25 798
  2. Maldivy, Emiráty, Egypt z Bratislavy aj s poistením liečby COVID 14 262
  3. Dovolenka v Egypte: Vyskúšali sme, ako sa aktuálne cestuje 7 248
  4. 10 vecí, kvôli ktorým do banky už chodiť nemusíte 7 096
  5. Žabka expanduje na západe krajiny, hľadá nadšených podnikateľov 6 644
  6. Spoznajte Olomouc – univerzitné mesto a svoju budúcnosť 6 262
  7. Séria dvoch príloh: Angličtina nielen pre maturantov 6 180
  8. Príbeh Patrika Tkáča a J&T, Lidl verzus Tesco a investičné tipy 6 045
  9. Volkswagen Tiguan: takto by malo vyzerať rodinné auto! 5 520
  10. Skutočná vanilka a čokoláda. Čo robí potraviny kvalitnými? 5 479
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Profit

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Minister zdravotníctva Marek Krajčí.

Pandémia si u nás vyžiadala 7 388 obetí.

16 h

Na Slovensku naďalej platí IV. stupeň výstrahy. Viaceré okresy menia v covid automate farbu, pozrite si mapu.

3 h