Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Chlieb a hry súčasnosti

Štefan Kozák, zakladateľ a obchodný riaditeľ Creative Pro Group, hovorí, že eventy, riadené udalosti, sú o zážitku, skúsenosti, fyzickom kontakte cieľovej skupiny so značkou, produktom, biznisom.

Štefan Kozák, zakladateľ CREATIVE PRO Štefan Kozák, zakladateľ CREATIVE PRO (Zdroj: Vladimír Kampf)

Predstavujú nevyhnutnú súčasť obchodnej a marketingovej komunikácie so zákazníkmi, biznis partnermi, verejnosťou či zamestnancami.

Ľudia sú stále motorom akéhokoľvek rozvoja, napredovania či udržateľnosti a aj preto je live a eventový marketing základným pilierom komunikácie a aktivácie skupín. Riadené udalosti fungujú na svete ako unikátny komunikačný nástroj už niekoľko tisíc rokov, ako napríklad koncept „chlieb a hry“ z čias antického Ríma.

Ako ste vy osobne začínali v marketingovom biznise?

Od začiatku. S pokorou. Z ničoho, z internátnej izby, počas štúdia na VŠMU s kolegom režisérom. Zároveň však s obrovskou chuťou dokázať, že je možné vytvoriť niečo skutočné, unikátne a dlhodobo udržateľné. To všetko s pokorou, ktorá odzbrojuje.

SkryťVypnúť reklamu

Kam a ako sa posunulo Creative Pro?

Hovorí sa, že z nuly sa rastie ľahko. Taký bol aj náš posun. Za posledných štrnásť rokov sa z malej lokálnej agentúry stala medzinárodná, pôsobiaca v krajinách V4. Ale stále s pokorou a „passion for moments“, vášňou pre chvíle.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4WNY na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M4WNY na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  2. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  3. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  4. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  5. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  6. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  7. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  8. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  9. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  10. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 29 913
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 27 268
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 12 168
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 331
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 623
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 8 186
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 467
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 458
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 276
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 4 895
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Profit

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Nový prezident USA Joe Biden.
Joe Biden zložil prezidentskú prísahu.
Stĺpček šéfredaktorky Beaty Balogovej

Trump nikomu nechýbal, Biden je prezident

Biden nesľuboval, že Ameriku urobí znovu veľkou. Mal prosbu.

Beata Balogová, šefredaktorka denníka SME
Film Správa má medzinárodné obsadenie. Na obrázku Nemci Christoph Bach a Florian Panzner.

Neprehliadnite tiež

Letecký pohľad na Bratislavu.
NADÁCIA ZASTAVME KORUPCIU

Holý o výnimke nehovoril pravdu, papalášizmus dokazuje úspešný vedec

Obrátil sa na nás Slovák pracujúci v Anglicku. Žiadosť mu zamietli.

Štefan Holý.
EKONÓMIA ĽUDSKOU REČOU

Fiktívne faktúry, predaj bez bločku, karusely. Ako sa podvádza s DPH?

DPH prinesie do štátnej kasy viac ako 6 miliárd eur.

Ilustračné foto.
Ilustračná snímka.