Štvrtok, 5. august, 2021 | Meniny má HortenziaKrížovkyKrížovky

Chlieb a hry súčasnosti

Štefan Kozák, zakladateľ a obchodný riaditeľ Creative Pro Group, hovorí, že eventy, riadené udalosti, sú o zážitku, skúsenosti, fyzickom kontakte cieľovej skupiny so značkou, produktom, biznisom.

Štefan Kozák, zakladateľ CREATIVE PRO Štefan Kozák, zakladateľ CREATIVE PRO (Zdroj: Vladimír Kampf)

Predstavujú nevyhnutnú súčasť obchodnej a marketingovej komunikácie so zákazníkmi, biznis partnermi, verejnosťou či zamestnancami.

Ľudia sú stále motorom akéhokoľvek rozvoja, napredovania či udržateľnosti a aj preto je live a eventový marketing základným pilierom komunikácie a aktivácie skupín. Riadené udalosti fungujú na svete ako unikátny komunikačný nástroj už niekoľko tisíc rokov, ako napríklad koncept „chlieb a hry“ z čias antického Ríma.

Ako ste vy osobne začínali v marketingovom biznise?

Od začiatku. S pokorou. Z ničoho, z internátnej izby, počas štúdia na VŠMU s kolegom režisérom. Zároveň však s obrovskou chuťou dokázať, že je možné vytvoriť niečo skutočné, unikátne a dlhodobo udržateľné. To všetko s pokorou, ktorá odzbrojuje.

SkryťVypnúť reklamu

Kam a ako sa posunulo Creative Pro?

Hovorí sa, že z nuly sa rastie ľahko. Taký bol aj náš posun. Za posledných štrnásť rokov sa z malej lokálnej agentúry stala medzinárodná, pôsobiaca v krajinách V4. Ale stále s pokorou a „passion for moments“, vášňou pre chvíle.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4WNY na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M4WNY na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. Ako si zabezpečiť krytie liečby a karantény v zahraničí?
  2. Poznáte horúci trend interiérového dizajnu?
  3. Podnikáte? Otvorte si účet online a ušetrite
  4. Ficov priateľ a oligarcha Miroslav Výboh zmenil kurz v biznise
  5. Ak sa včas nespamätáme, vlaky z Číny získajú Maďari a Poliaci
  6. Odomknite si SME.sk na viacerých zariadeniach
  7. Na čo si dávať pri investovaní do kryptomien pozor
  8. Slovensko v tieni tureckého polmesiaca
  9. Dominika Kavaschová: Netušila som, že mám v sebe toľko nehy
  10. Ako sa dostať z Bratislavy do Nitry, Bystrice, Popradu a Prešova
  1. Zázračné účinky Arónie na zdravie
  2. Tento výťah si poradí aj s tým najužším schodiskom
  3. Čučoriedky - dokážu ochrániť váš zrak?
  4. Poznáte horúci trend interiérového dizajnu?
  5. Ficov priateľ a oligarcha Miroslav Výboh zmenil kurz v biznise
  6. Dekarbonizácia má byť súčasťou moderných dodávateľských vzťahov
  7. 100% ovocné šťavy pod lupou – Prečo sa ich oplatí konzumovať?
  8. Ako zvýšiť produktivitu vašej prevádzky?
  9. Ak sa včas nespamätáme, vlaky z Číny získajú Maďari a Poliaci
  10. Na čo si dávať pri investovaní do kryptomien pozor
  1. Dovolenka v Turecku: Skvelé hotely na leto 2021 5 783
  2. Ficov priateľ a oligarcha Miroslav Výboh zmenil kurz v biznise 5 757
  3. Ako sa dostať z Bratislavy do Nitry, Bystrice, Popradu a Prešova 4 995
  4. Dominika Kavaschová: Netušila som, že mám v sebe toľko nehy 4 689
  5. Ak sa včas nespamätáme, vlaky z Číny získajú Maďari a Poliaci 3 846
  6. Jeden deň na Bratislavu nestačí 3 845
  7. Osviežujúci skúter legendárnej talianskej značky 3 366
  8. Ako nájsť dobrý jogurt? Ak neobsahuje toto, ani ho nekupujte 3 164
  9. Na čo si dávať pri investovaní do kryptomien pozor 2 981
  10. Slovensko v tieni tureckého polmesiaca 2 654
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Branislav Benčat

Hľadáme úspešné inovatívne malé a stredné firmy.


13 h
Ilustračná fotografia.

Peniaze Únie dáva štát na to, čo neziskové organizácie už robia za tretinu sumy.


3. aug