Predstavujú nevyhnutnú súčasť obchodnej a marketingovej komunikácie so zákazníkmi, biznis partnermi, verejnosťou či zamestnancami.
Ľudia sú stále motorom akéhokoľvek rozvoja, napredovania či udržateľnosti a aj preto je live a eventový marketing základným pilierom komunikácie a aktivácie skupín. Riadené udalosti fungujú na svete ako unikátny komunikačný nástroj už niekoľko tisíc rokov, ako napríklad koncept „chlieb a hry“ z čias antického Ríma.
Ako ste vy osobne začínali v marketingovom biznise?
Od začiatku. S pokorou. Z ničoho, z internátnej izby, počas štúdia na VŠMU s kolegom režisérom. Zároveň však s obrovskou chuťou dokázať, že je možné vytvoriť niečo skutočné, unikátne a dlhodobo udržateľné. To všetko s pokorou, ktorá odzbrojuje.
Kam a ako sa posunulo Creative Pro?
Hovorí sa, že z nuly sa rastie ľahko. Taký bol aj náš posun. Za posledných štrnásť rokov sa z malej lokálnej agentúry stala medzinárodná, pôsobiaca v krajinách V4. Ale stále s pokorou a „passion for moments“, vášňou pre chvíle.
