Streda, 16. október, 2019 | Meniny má Vladimíra

Dizajn či zľavy už nestačia. Tajomstvo úspechu online nakupovania

Najčastejšie minuté sumy na internete sa pohybujú v rozpätí od dvesto do päťsto eur.

(Zdroj: Fotlia.eu)

Kedy ste naposledy navštívili e-shop a naplnili virtuálny nákupný košík?

Podľa prieskumov ste tak pravdepodobne urobili minimálne raz za posledné tri mesiace. Či už ste siahli po móde, elektronike alebo knihách, jedno je isté – online nakupovanie sa teší čoraz väčšej obľube aj medzi Slovákmi.

Nedôvera k nakupovaniu prostredníctvom internetu klesá, za čím stoja najmä pribúdajúce pozitívne skúsenosti zákazníkov. Podľa prieskumu Slovenskej asociácie pre elektronický obchod je so svojím online nákupom spokojných až 94 percent kupujúcich.

Článok pokračuje pod video reklamou

Najviac zákazníkov majú e-shopy medzi mladými ľuďmi vo veku 25 – 34 rokov, pričom až 97 percent z nich nakúpilo na internete minimálne raz v živote. Viac po tejto forme nakupovania siahajú ženy, najpredávanejšími produktmi sú móda a knihy.

Najčastejšie minuté sumy na internete sa pohybujú v rozpätí od dvesto do päťsto eur.

Šetria čas i peniaze

Podľa Miroslava Uďana, odborníka na problematiku e-shopov, je ich hlavným úspechom čas, ktorý šetria zákazníkom.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4YK7 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M4YK7 na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. Týmto trikom sa dajú v aute umiestniť tri autosedačky
  2. Kedy je správny čas nasťahovať sa do novostavby?
  3. Podnikateľský úver, s ktorým ušetríte
  4. Aj s SUV môžete jazdiť ekologicky a ekonomicky
  5. Čo na aute vymyslela žena a čo výrobca telefónov?
  6. 5 rád Ľudmily Kolesárovej, ako napísať projekt a získať grant
  7. Vysokoškoláci zarobia už o 587 eur viac ako stredoškoláci
  8. Ojazdené pneumatiky odovzdajte, šetríte tak životné prostredie
  9. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope
  10. Nestarnú, ale dozrievajú
  1. Slováci sú chlebovým národom
  2. Ojazdené pneumatiky odovzdajte, šetríte tak životné prostredie
  3. Kedy je správny čas nasťahovať sa do novostavby?
  4. P3 začína na východe Slovenska s výstavbou parku
  5. Zľavnené študentské lístky na dopravu s ISIC už aj cez mobil
  6. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope
  7. Kto vyhrá súboj medzi prírodnými a syntetickými diamantmi?
  8. Otvorenie nového sídla DELTA sprevádzala virtuálna realita
  9. Podnikateľský úver, s ktorým ušetríte
  10. Limitovaná ponuka: balík SME.sk + DIGI GO so zľavou až 52 %
  1. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 13 592
  2. Čo všetko dnes majú deti v mobiloch? Boli by ste prekvapení 12 193
  3. Čo na aute vymyslela žena a čo výrobca telefónov? 12 186
  4. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope 10 627
  5. Vysokoškoláci zarobia už o 587 eur viac ako stredoškoláci 9 704
  6. 5 rád Ľudmily Kolesárovej, ako napísať projekt a získať grant 9 693
  7. Týmto trikom sa dajú v aute umiestniť tri autosedačky 9 606
  8. Výskumný park v Rakúsku zistil, ako sa býva najzdravšie 9 262
  9. Luxusný hybrid za 22 900 eur. Nadpriemerný už v základnej výbave 9 062
  10. Vyrába koláče pre celiatikov. Najobľúbenejšie zákusky prekvapia 8 400

Téma: Profit


Hlavné správy zo Sme.sk

CYNICKÁ OBLUDA

Marketingový génius Haščák

Ktohovie, koľkým ľuďom by sa chcelo počúvať 39 hodín tárania nejakého zbohatlíckeho sedláka, keby on sám nezainvestoval do reklamy.

Komentár šéfredaktorky Beaty Balogovej

Slovensko už počúva Gorilu

Jaroslav Haščák sa pokúšal riadiť štát bez toho, aby ho čo i len jeden volič poveril touto úlohou.

Beata Balogová, šefredaktorka denníka SME
V údajnom spise Gorila sa píše, že Fico požiadal o kolu.