BRATISLAVA. Okrem prerábania starých predajní a budovania nových pristupuje obchodná sieť Kaufland aj k ďalšej veľkej zmene. Po rokoch upravuje svoje pôvodné logo a nahrádza ho modernejším a vzdušnejším.
Zatiaľ ho vidieť iba na niektorých obchodoch, Kaufland ho nezverejnil ešte ani na svojej webovej stránke. Zaraďovať ho vraj bude postupne.
Bez čiar
Logo sa bude naďalej skladať z dvoch štvorcov a dvoch trojuholníkov, ktoré spolu vytvárajú písmeno K a bude červeno-biele.
Zmiznú však z neho čiary, orámovania a medzi jednotlivými prvkami vznikne viac miesta. Zmenil sa aj typ písma.

Kaufland nepovedal, prečo logo mení, ani kedy ho začne používať vo všetkých obchodoch a na webe.
„Môžeme potvrdiť, že sme na Slovensku začali s postupným rebrandingom (zmenou vizuálu, pozn. red.), ktorý zahŕňa aj úpravu loga. Tento proces je však iba na začiatku,“ uvádza vedúci marketingu v Kauflande Martin Gärtner.