Loading
...
BERLÍN. Mixované ovocné či zeleninové nápoje smoothies sú hitom medzi ľuďmi, či už si ich pripravujú doma v mixéri, objednávajú v reštauráciách alebo kupujú v malých fľaštičkách v obchodoch.
Ako sa zdá, tento trend môže mať nečakané variácie - napríklad v podobe mäsových smoothies, ktoré sa rozhodol predávať jeden nemecký mäsiar.
Nápoj napitý proteínmi
Ako informoval spravodajský server Worldcrunch, päťdesiatpäťročný Peter Klassen z mesta Temmels vytvoril tri chladené "mäsové nápoje" pre tých, ktorí si svoju detoxikačnú kúru chcú spestriť s nápojom nabitým proteínmi.
Klassen do tvorby receptov investoval tri roky života a milión eur.
V rozhovore s periodikom Die Welt Klassen vysvetlil, že najväčším problémom pri uvádzaní mäsových smoothies na trh bola ich textúra.
Musel nájsť spôsob, ako ich pripraviť čo najjemnejšie, aby na jazyku neboli cítiť žiadne kúsky mäsa. V ideálnom prípade by nápoj mal byť "tak jemný ako kakao", dodal.
Mäsové nápoje nie sú úplne novým nápadom – po rýchlom pátraní na Googli človek nájde obrovské množstvo stránok a videí, ktoré sa mäsovým smooties venujú.
Chce ich pretlačiť na trh
Ale Klassen je pravdepodobne prvý človek, ktorý sa ich pokúša uviesť komerčne na trh.
S pomocou svojho syna a šéfkuchára sú pripravení začať predávať prvé tri nápoje s názvom "Butcher Beef" (mäsiarovo hovädzie), "Beef Bombay" (hovädzí Bombaj) a "Poulet Royal" (kráľovské kura).
Dostupné majú byť v Nemecku, Luxembursku, Francúzsku a Belgicku.
Hoci Klassen pripúšťa, že nie všetci budú s jeho nápojmi nadšení, je si istý, že si mäsové smoothies nájde cestu na trh zdravotných a wellness produktov.
"Pri stole rád jem mäso a dám si ho kedykoľvek," povedal. "Ale keď idem do posilňovne, radšej ho vypijem, pretože potom to môj žalúdok zaťaží oveľa menej," dodal.