BRATISLAVA. Jeden z najväčších výrobcov pív v susednom Česku sa rozhodol okopírovať minipivovar. Obnovil značku miestneho pivovaru Jarošov.
K obnoveniu značky prišlo po siedmich rokoch a predávať sa začala pred mesiacom. Heineken starú značku oživil potom, čo sa v regióne uchytila výroba iného malého piva od Jarošovského pivovaru, ktorý svoje pivo vyrába v Uherskom Hradišti. Jarošovské pivo a pivo Jarošov sú teda odlišné značky a konkurujú si.
„Český Heineken šikovne využil situáciu, keď sa v regióne uchytil malý pivovar. Určite je to nezvyčajný počin a podľa všetkého ani samotný pivovar nevie, čo od neho môže očakávať,“ hovorí Tomáš Vašuta z odborného portálu oPive.sk. Na obnovenie značky upozornil Slovácky deník.
Dlhoročná tradícia
Značka Jarošov Heinekenu patrí dlhodobo. Pivovarnícky gigant nespresnil, že za obnovením značky bol aj úspech malého pivovaru.