PRAHA. Novým riaditeľom marketingu skupiny autobazárov AAA Auto bude bývalý marketingový riaditeľ Home Creditu Daniel Šturm.
Vo funkcii bude zodpovedať za kompletnú marketingovú a reklamnú stratégiu firmy v Česku, na Slovensku, v Poľsku a Maďarsku.

Vystrieda tak Jána Dobiáša. Firma to oznámila v tlačovej správe.
Šturm sa zameria na posilnenie pokračujúcej medzinárodnej expanzie firmy, ale tiež na rast značky zánovných vozidiel Mototechna.
"Geografická rozľahlosť od Česka, Slovenska, Poľska až po Maďarsko, komplexnosť troch nezávislých značiek, Mototechny, AAA Auto a Auto Diskont, výrazná dôležitosť finančných služieb a v neposlednom rade nutnosť podporovať sieť desiatok pobočiek, robí z marketingovej stratégie veľmi komplexnú výzvu," uviedol.
Nový šéf marketingu predtým riadil projekty uvedenia produktov na trh alebo spustenia rôznych internetových služieb.
Pred svojim nástupom do AAA pôsobil ako dlhoročný riaditeľ marketingu Českej sporiteľne a naposledy riadil marketing spoločnosti Home Credit v Česku a na Slovensku. Pracoval aj na vedúcich pozíciách v spoločnostiach Stratosféra a Inzertmedia.
AAA Auto je najväčším stredoeurópskym obchodníkom v ojazdenými vozidlami. Spoločnosti oslavuje v tomto roku 25. výročie svojho vzniku.
Ročne predá zhruba 70-tisíc ojazdených vozidiel a počas septembra chce privítať svojho dvojmiliónteho zákazníka.