BRATISLAVA. Telekomunikačný operátor UPC mení po deviatich rokoch logo aj slogan.
Nové logo si zachovalo výzor otvárajúceho sa kvetu s lupeňmi, no aktuálne je čistejšie - jednofarebné biele na zelenom pozadí.
Naposledy firma menila logo v roku 2008, keď pristúpila k tomu, aby ju reprezentoval otvárajúci sa kvet s lupeňmi v odtieňoch modrej farby.

Logo mení UPC v rámci kampane, ktorá začala od septembra. V nej firma prestavuje novú ponuku Happy Home a hovorí v nej o šťastnom domove. Súčasťou je aj nový slogan - Užite si každú chvíľu.
Firma obmenila aj ponuku produktov, pridala napríklad internet so zvýšenou rýchlosťou do 500 megabitov za sekundu, aj možnosť mať 160 televíznych programov káblovej televízie.

Značku mení UPC len niekoľko mesiacov potom, čo firma čelila kritike zákazníkov. Vo februári im rozposlala list, že od 1. apríla ruší ich pôvodné služby a mení ich na nové.

Týkať sa to malo všetkých internetových, televíznych služieb a ich kombinácií, ktoré si ľudia zobrali pred januárom 2017. Firma k tomu pristúpila uprostred viazaností, takže aj zákazníci, ktorí mali garantovanú službu a cenu na určitý čas, sa s ňou museli rozlúčiť.
Od apríla im firma mala zriadiť novú službu a nastaviť im novú, jednoročnú viazanosť, ktorá sa má automaticky obnovovať.
Na sociálnych sieťach sa potom, ako firma zmeny oznámila, objavilo množstvo negatívnych reakcií.
Oficiálne zmenu firma vysvetľovala tým, že chce skvalitniť a zjednodušiť ponuku.