BRATISLAVA. Porovnať sa s ostatnými značkami a ukázať sa v čo najlepšom svetle neskúša iba Lidl, ale pravidelne to robia aj iné firmy. Vybrali sme niekoľko reklamných kampaní.
1. Tesco s najnižšou cenou (2008)
Aby Tesco ukázalo, že má najnižšie ceny, v roku 2008 spustilo kontroverznú reklamnú kampaň.

V nej staršia pani vošla do autobusu plného žien, ktoré sa vracali z nákupov. V rukách držali tašky s logami, ktoré sa farbami a písmom podobali na logá Billy a Albertu, hoci nikde neboli priamo pomenované.
Žena postupne pristupovala k taškám, vyťahovala účty z nákupov a porovnávala, čo všetko ona kúpila lacnejšie. Keď si sadla, bolo vidieť, že má v rukách tašku Tesco.
Tesco sa bránilo tým, že logá boli iba farebné podobné a že nimi vôbec nemysleli Billu a Albert.
2. O2 s farbami konkurencie (2008, 2009)
Krátko po tom, ako operátor O2 vstúpil na slovenský trh, zaútočil vo svojich reklamách na konkurenčné Orange a Telekom.