BRATISLAVA. Ivan zo Svidníka si chcel cez víkend skontrolovať, koľko peňazí si za posledných osem rokov nasporil v treťom dôchodkovom pilieri.
Prihlásil sa na web Tatra banky, v ktorej si vedie účet, a informácia o stave na penzijnom účte ho prekvapila.
„Vyskočilo mi oznámenie, že na mojej zmluve neevidujú žiadne príspevky. Pritom ja a môj zamestnávateľ tam posielame peniaze už od roku 2009 a je tam niekoľko tisíc eur,“ vraví Ivan.
Celé meno zverejniť nechcel, ale redakcia ho pozná.

Na infolinke žiadna odpoveď
Okamžite zavolal do Tatra banky. Tam mu podľa jeho slov nevedeli povedať, kde jeho peniaze zmizli. Vo Svidníku nesídli žiadna pobočka banky, nemal sa preto kam ísť sťažovať osobne.
„Počkal som na pondelok a volal som tam znovu. Povedali mi, aby som prišiel do najbližšej prešovskej pobočky, aby zistili, čo sa stalo,“ hovorí. Nakoľko pracuje, do pobočky zatiaľ nešiel a požiadal nás o pomoc.