SME

Kampaň George si platí sporiteľňa, promuje nový internetbanking

Slovenská sporiteľňa oficiálne predstaví nový internetbanking a mobilnú aplikáciu o týždeň, niektorí klienti ich už využívajú.

Ilustračné foto. Ilustračné foto. (Zdroj: TASR)

BRATISLAVA. „Je taký pekný, šikovný a bystrý, že sa to (zatiaľ) nedá ani ukázať.“ To je v súčasnosti odpoveď na otázku, ktorá má vyvolať záujem o to, kto je George.

Otázka, kto je George je súčasťou teasingovej kampane (pozn. red.: ide o kampaň, ktorá chce vyvolať u publika zvedavosť a záujem), s ktorou sa v súčasnosti môžete stretnúť na internete, médiách či na zástavkach.

Slovenská sporiteľňa

Stojí za ňou najväčšia banka u nás — Slovenská sporiteľňa. Odhaliť, kto je George chce banka oficiálne až za deväť dní, teda 15. januára.

SkryťVypnúť reklamu

Už dnes je však možné nájsť tieto informácie na rôznych weboch, ktoré sa zaujímajú o nové technológie. A netají to už ani samotná banka.

„George je nové šikovné bankovanie, ktoré nahradí náš internetbanking,“ informuje hovorkyňa sporiteľne Marta Cesnaková. Dodáva, že už dnes Georgea využíva niekoľko tisíc pozvaných klientov.

Nový internetbanking George od Slovenskej sporiteľňe. (Kliknite - obrázok zväčšíte)Nový internetbanking George od Slovenskej sporiteľňe. (Kliknite - obrázok zväčšíte)

Nová aplikácia

Rovnako majú možnosť testovať aj novú mobilnú aplikáciu s názvom George Go. V súčasnosti má zatiaľ banka dve aplikácie s názvom Platby a Účty.

Informácie o novej aplikácií ponúka aj obchod Google Play. George Go by mal služby oboch pôvodných aplikácií zjednotiť. Má mať jednoduchší dizajn a byť prehľadnejší.

Platba cez aplikáciu bude možná aj tradične manuálnym zadaním čísla účtu, ale aj tak, že klient fotoaparátom mobilu naskeduje poštovú poukážku, QR kód na faktúre či celý IBAN z obrazovky alebo papiera. Takúto službu už dlho ponúkajú aplikácie konkurenčných bánk.

SkryťVypnúť reklamu

Nová aplikácia sporiteľne bude mať aj vlastný adresár, ktorý si pamätá všetky údaje, ktoré človek už raz zadal. Povedzme, že začnete písať meno Peter a číslo účtu sa doplní automaticky.

Minerálka, nová štvrť či TV šou

Teasingová kampaň, ktorou sa snaží zaujať aj Slovenská sporiteľňa, je na Slovensku pomerne využívaný nástroj. Jej podstatou je to, že firma zo začiatku neodhalí, aký produkt kampaň promuje; zákazníci sa to dozvedajú až postupne podľa vývoja kampane.

V minulosti ňou vzbudzila záujem napríklad televízia RTVS pre šou Milujem Slovensko. Masívnu kampaň, v ktorej predstavoval súboj dvoch kuchárov, robil aj reťazec Lidl.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

KURZY

Koľko dostanem za 1 euro (21. 4. 2025)
USD 1.136
AUD 1.785
CZK 25.009
JPY 161.980
CAD 1.577
GBP 0.859
HUF 407.600
PLN 4.274
CHF 0.929
SEK 11.028

Komerčné články

  1. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  1. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  3. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  4. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  5. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  6. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 924
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 777
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 702
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 642
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 3 012
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 608
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 2 116
  8. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt 1 584
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný? 31 501
  2. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 19 955
  3. Michael Achberger: Revolučný trik na chudnutie: Ženy si ho pochvaľujú, trvá len 5 minút denne 17 375
  4. Viera Gáliková: Pelíšky - prečo tri pokusy o samovraždu 10 792
  5. Vlado Jakubkovič: Otvorený list Generálnemu prokurátorovi 9 947
  6. Miroslav Ferkl: Magor Magor Magor 9 602
  7. Martin Fronk: Hrady pre milionárov: Ako biznis oživí ruiny, ktoré štát ignoruje 6 917
  8. Ivan Mlynár: Tamara Stohlová zistila, že chodiacu hromadu slaniny Rudolfa Huliaka v téme medvede, štrejchnul Alzheimer. 6 237
  1. Tupou Ceruzou: Pápež František
  2. Věra Tepličková: Komu svieti Slnko v sieti?
  3. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
  4. Radko Mačuha: Kotlár je génius, objavil Tučík.
  5. Marcel Rebro: Fico potvrdil účasť na májových oslavách v Moskve. Prispejme mu na letenku
  6. Věra Tepličková: Predveľkonočné pašie alebo Aký štát, také Turínské plátno
  7. Radko Mačuha: Prejav Roberta Fica v Moskve. ( fikcia)
  8. Marcel Rebro: Raketový útok v Sumoch je aktom štátneho terorizmu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný? 31 501
  2. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 19 955
  3. Michael Achberger: Revolučný trik na chudnutie: Ženy si ho pochvaľujú, trvá len 5 minút denne 17 375
  4. Viera Gáliková: Pelíšky - prečo tri pokusy o samovraždu 10 792
  5. Vlado Jakubkovič: Otvorený list Generálnemu prokurátorovi 9 947
  6. Miroslav Ferkl: Magor Magor Magor 9 602
  7. Martin Fronk: Hrady pre milionárov: Ako biznis oživí ruiny, ktoré štát ignoruje 6 917
  8. Ivan Mlynár: Tamara Stohlová zistila, že chodiacu hromadu slaniny Rudolfa Huliaka v téme medvede, štrejchnul Alzheimer. 6 237
  1. Tupou Ceruzou: Pápež František
  2. Věra Tepličková: Komu svieti Slnko v sieti?
  3. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
  4. Radko Mačuha: Kotlár je génius, objavil Tučík.
  5. Marcel Rebro: Fico potvrdil účasť na májových oslavách v Moskve. Prispejme mu na letenku
  6. Věra Tepličková: Predveľkonočné pašie alebo Aký štát, také Turínské plátno
  7. Radko Mačuha: Prejav Roberta Fica v Moskve. ( fikcia)
  8. Marcel Rebro: Raketový útok v Sumoch je aktom štátneho terorizmu
SkryťZatvoriť reklamu