Niektorí šoféri podpichnú, že to nie je ženské povolanie. Vraj máloktorá dokáže celé dni premlčať.
Pavol Gazda mal výnimočný týždeň. V Lednických Rovniach mu naložili sklené nápojové poháre pre rakúskeho odberateľa, potom dostal náklad na Slovensko a otočil ešte Česko.
Zvyčajne však má podstatne dlhšie štreky. Slovenský export do Spojeného kráľovstva, Francúzska, Belgicka, Nemecka. Od pondelka do piatka. Často je vonku aj cez víkend.

Onen jesenný týždeň mal viac voľna – slávil šesťdesiatiny. Je najstarším vodičom v senickej dopravnej spoločnosti NAD-RESS. Začínal v roku 1975, v Československej štátnej automobilovej doprave sa vyučil za automechanika a firmu dodnes nezmenil.
To ona zmenila štruktúru a prešla do súkromných rúk. Vystriedal kabíny rumunských i maďarských áut. V praveku kamiónovej dopravy jazdil na vétrieskách a v zime mrzol aj v liazoch bez kúrenia.
Od liazov po mercedesy
Na noc si hľadal po dlhých cestách Slovenskom aspoň nejaké ubytovanie. Po zmene režimu a privatizácii mu zamestnávateľ mohol dať kľúče najprv od kamióna značky Scania a napokon od najmodernejšieho mercedesu.
Technika sa zmenila totálne, aj pohodlie za volantom či spací kút v ergonomicky riešenej kabíne. Dobrý vodič však stále musí byť sústredený a všetko riešiť sám.