BRATISLAVA. Spoločnosť Heineken Slovensko po 20 rokoch prestala variť pivo Zlatý Bažant Nealko.
Dvadsať rokov, ako informujú na svojej webstránke, je pomerne dlhá doba, počas ktorej sa vyvíja aj spoločnosť a s tým aj spotrebiteľské návyky a potreby súvisiace so zmenou životného štýlu.
Spotrebitelia oveľa viac dbajú na to, čo konzumujú, dodržiavajú zdravý životný štýl, robia uvedomelé a zodpovedné rozhodnutia a o to väčšie nároky kladú na produkty, ktoré kupujú.
Jedným z trendov je aj striedmejšia a zodpovednejšia konzumácia alkoholu alebo jeho úplné vylúčenie v určitých situáciách, v ktorých je jeho tolerancia nulová.

A aj napriek označeniu Zlatý Bažant Nealko - nealkoholické pivo vždy malé, legislatívne povolené množstvo alkoholu obsahovalo (max. 0,5 % objemu).
"Rozhodli sme sa preto ukončiť výrobu tohto produktu, ktorý v súčasnej dobe už nespĺňal naše predstavy a požiadavky pri napĺňaní potrieb zákazníkov, ktorí vnímajú alkohol veľmi citlivo," povedal Odin Goedhart, generálny riaditeľ Heineken Slovensko s tým, že to nebolo to jednoduché rozhodnutie.
"Zlatý Bažant Nealko bol medzi našimi spotrebiteľmi vnímaný veľmi pozitívne, bol to úspešný produkt ako na Slovensku, tak aj v zahraničí. Avšak, aj napriek názvu Nealko sme si vedomí, že v ňom ostalo isté množstvo alkoholu. Preto sme sa rozhodli ukončiť výrobu piva Zlatý Bažant Nealko," dovysvetlil Goedhart.