BRATISLAVA. Kvety, bonboniéry, bižutéria. Začiatkom marca začínajú obchody vykladať na pulty tovar, ktorý je už tradične súčasťou osláv Medzinárodného dňa žien. Niektoré reťazce chystajú aj rôzne akcie, ktorými by ľudí prilákali do obchodov.
Hoci sa oslavy od čias minulého režimu zmenili, a teda už nie sú také rozsiahle, obchody stále rady využívajú tento sviatok na prilákanie zákazníkov, vraví analytik obchodu Ľubomír Drahovský.
Začiatok marca je totiž akýmsi prázdnym obdobím medzi Valentínom a Veľkonočnými sviatkami, keď nápor spotrebiteľov ochabuje.
„V Kauflande považujeme tento sviatok stále za veľmi dôležitý, preto sme pripravili akcie na počesť tohto dňa,“ vraví hovorkyňa reťazca Lucia Langová.
Za akciové ceny ponúka Kaufland kvety, dezerty aj drogériu. Reťazec Lidl každoročne okrem akcií rozdáva pri vstupe do obchodov každej žene ako pozornosť kvety.