SME

Fenomén McDonald's. Prečo sa americkej firme u nás tak darí?

Fast food prekonáva doterajšie rekordy.

Ilustračné foto. (Zdroj: SITA/AP)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

BRATISLAVA. Kým v Spojených štátoch amerických záujem o burgre opadol a McDonald's musí o zákazníka bojovať, na Slovensku sa mu darí čoraz viac.

Rok 2017 bol pre firmu hospodársky dokonca najúspešnejším od jej príchodu na slovenský trh v roku 1995. Spoločnosť zarobila štyri milióny eur, čo je takmer dvakrát toľko ako v predošlom roku.

Prečo je McDonald's po približne 23 rokoch takým fenoménom a jediným úspešným americkým fastfoodom na Slovensku?

Toto je Amerika!

"Čo by ste si na ten langoš dali, cesnak, kečup, syr?" Minulosť rýchleho občerstvenia na Slovensku sa spája práve s langošmi či varenou kukuricou. McDonald's bol v podstate prvým fastfoodom, ktorý k nám po Nežnej revolúcií zavítal.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C5CJD na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu