BRATISLAVA. Na futbalové majstrovstvá sveta sa pravidelne tešia nielen športoví fanúšikovia, ale tiež výrobcovia a predajcovia televízorov či inej elektroniky.
Rokmi sa stalo tradíciou, že pred akýmikoľvek majstrovstvami, či už vo futbale alebo v hokeji, vyťahujú obchody reklamy na zlacnenú techniku, alkohol - najmä pivo, pukance, čipsy a vlastne všetko, čo k sledovaniu zápasov patrí.
Inak to nebude ani tento rok, keď sa v Rusku konajú majstrovstvá sveta vo futbale. Aj keď najviac profituje z udalosti najmä krajina, v ktorej sa udalosť koná, o vyššie tržby sa usilujú aj ostatní.
“Aj tento rok chystáme špeciálne akcie, týkať sa budú televízorov, ale aj ďalších produktov,” vraví hovorkyňa e-shopu Alza Patricie Šedivá.
E-shop tvrdí, že predaj televízorov rastie počas každej významnej športovej udalosti, eviduje nárast od desať do 20 percent. Najpredávanejšími značkami na Alze sú Samsung, LG či Panasonic.