Už odmala sa snažil byť kreatívny a hľadal spôsoby, ako zarobiť peniaze. V šiestich rokoch predával starej mame kávu, ktorú, samozrejme, urobil u nej doma v kuchyni z jej vlastných zásob.
CulCharge, s ktorým sa stal sa stal víťazom súťaže Mladý inovatívny podnikateľ 2017, nie je prvý projekt, na ktorom Viktor Reviliak pracoval.
Už popri škole so spolužiakmi skúšal robiť biznis ako internetové projekty alebo sprostredkovanie predaja. „Niekoľko z týchto projektov niečo zarobilo, niektoré boli prepadáky. Čo nám však všetky dali, boli nezameniteľné skúsenosti,“ hovorí V. Reviliak.

Naučili sa základy medzinárodného obchodu, jeden kolega sa venoval okrem iného aj assemblingu (skladanie súčastí – súčiastok do finálnej podoby – pozn. red.) produktov, študovali crowdfunding.
„To všetko sa zhmotnilo v našom prvom produkte – CulCharge nabíjacom kábliku na kľúči, ktorý sme do sveta vypustili pomocou crowdfundingu na portáli Indiegogo,“ spomína V. Reviliak.
Nápad v lietadle
Od začiatku až do druhej crowdfundingovej kampane s 3-in-1 powerbankou boli len V. Reviliak a Jozef Žemla, spoluzakladateľ firmy. Prvý produkt vyvinuli v kancelárii, druhý, najmenšiu 1 000 mAh powerbanku so zabudovaným nabíjacím káblom na kľúčoch, navrhli v lietadle.