Dell otvoril pobočku na Slovensku pred pätnástimi rokmi ako malé zákaznícke centrum. Teraz tu máte veľkú firmu, ktorá obsluhuje službami mnoho štátov nielen v strednej Európe. Prečo ste si vybrali práve Bratislavu?
"Naše servisné centrum v Bratislave je dnes druhé najväčšie v regióne Európy, Blízkeho východu a Afriky. Keď sme začínali, obsluhovali sme najmä zákazníkov v Nemecku a po nemecky hovoriacich krajinách. Veľmi rýchlo sme zistili, že je tu veľká zásobáreň talentov, ľudia sú jazykovo zdatní a zruční aj v analytike. Preto sme sem postupne presunuli riadenie finančných operácií. Tento tím začal z roka na rok rásť, obsluhovať viac krajín a stal sa celosvetovým".
Lákate ľudí na vašu značku, na mesto alebo na pracovné príležitosti?
"Je to kombinácia rôznych skutočností. Zamestnávame tu dnes okolo dvetisíc ľudí a stovky z nich sú v Bratislave od začiatku. Ľudia u nás zostávajú, lebo môžu kariérne rásť a presúvať sa z jednej oblasti do druhej. Máme tu predajcov, marketing, ale aj senior manažérov. Navyše pracovníci majú možnosť zbierať skúsenosti v našich zahraničných pobočkách, napríklad v USA. A potom sa vracajú späť".
Takže mnohí tu zapustili korene?
"Iste. To bol náš cieľ od začiatku. Spolupracujeme s lokálnou komunitou v Bratislave a to je dôležité aj pre zamestnancov".