BRATISLAVA. Ponuka špeciálnej série hodiniek, extra zľavy na modely áut, ponožky s tématickým vzorom či fľaše s alkoholom. Aj takýmto spôsobom sa firmy snažia zarobiť na stom výročí vzniku prvej Československej republiky.
Svojimi špeciálnymi výrobkami sa zameriavajú skôr na starších zákazníkov, ktorí sú bohatší, a preto si môžu dovoliť kúpiť aj výrobok z limitovanej edície za vyššiu sumu, vraví analytička spoločnosti Finlord Eva Mahdalová.
"Limitovaná edícia môže mať úspech, pretože práve títo zákazníci si potrpia na originálny dizajn a napríklad i použitie kvalitných a neobvyklých materiálov," dodáva analytička.
Československá republika vznikla 28. októbra 1918, tesne po prvej svetovej vojne. V Českej republike je pri príležitosti výročia v nedeľu štátny sviatok a chystajú sa tam veľké spomienkové slávnosti.