Sú veci, ktoré ho pri podnikaní rozčuľujú a znepokojujú. Peter Korenačka je pozitívne mysliaci muž, ale zároveň si uvedomuje možnosti, ktoré mu podnikanie prináša.
„Je to svojím spôsobom vyvážené. Rovnako ako v živote,“ hovorí. Neraz uvažuje o prameňoch nespokojnosti ľudí so súčasnosťou.

„Keď chcete, dôvody na rozčuľovanie si nájdete. Sedíte na terase kaviarne, zbadáte rozbitý chodník a už máte príčinu. Radšej sa preto pozriem do neba a vychutnám si kávu.“
Dodáva, že napriek všetkému, čo v spoločnosti zamoruje klímu, žijeme v dobrých časoch. „Už ubehlo takmer tridsať rokov od pádu komunistického režimu a ešte stále sme dosť mladí.“
Ľudia často nevedia pomenovať, čo chcú. „To je ešte stráviteľné, laikovi treba poradiť. Hnevá ma, že ani niektorí architekti nevedia, aký je rozdiel medzi roletou a žalúziou.“ Keď sú však kritériá podnikania jasne definované, máte vo vrecku polovicu úspechu.
Keď služba baví
Ak sa dnes do niečoho človek pustí a robí to poriadne, podľa neho rýchlo vyletí hore. „Bol som nedávno v New Yorku. Videl som na jednej ulici veľa podnikov, reštaurácií, bistier, kaviarní, až som sa čudoval, ako sa môžu všetky uživiť."
Podľa neho sa to dá. „Na jednej strane musí byť rešpekt z konkurencie, na druhej strane motivácia byť aspoň taký dobrý ako ostatní. Zákazníci musia vedieť, že vás práca, služba baví.“
P. Korenačka bol zamestnancom len krátku chvíľu. Po skončení strednej školy a zopár prvých mesiacoch v práci narukoval na základnú vojenskú službu. V deväťdesiatom roku nastúpil na chvíľu opäť do práce.