SME

YouTube mení stratégiu, láka väčšie publikum

YouTube vyjde v ústrety pribúdajúcim zahraničným užívateľom.

Ilustračné fotoIlustračné foto (Zdroj: TASR/AP)

SAN FRANCISCO. Americký internetový portál na zdieľanie videí YouTube plánuje v budúcnosti sprístupniť všetky vlastné programy všetkým užívateľom zdarma, ale s reklamou.

Firma chce tak prilákať väčšie publikum na sledovanie zábavných programov a filmov, ktoré sú doteraz určené iba predplatiteľom.

Rozdiel bude v reklame

Zmena by mala začať platiť od roku 2020, uviedol YouTube v noci na stredu.

Predplatné prostredníctvom YouTube Premium tak už po novom nebude jedinou možnosťou, ako sledovať väčšinu pôvodných programov firmy a nejaký prístup k nim budú mať všetci užívatelia.

SkryťVypnúť reklamu
Prečítajte si tiež: Regulácia Facebooku aj Youtubu sa mení, zmeny zasiahnu aj Slovensko Čítajte 

Tí, ktorí využijú predplatné, dostanú prístup ku všetkým videám, teda pôvodným aj od iných používateľov, bez reklamy.

Platenú službu YouTube Premium spustili pred tromi rokmi a je k dispozícii v 29 krajinách. Slovensko medzi ne nepatrí. V USA stojí 12 dolárov mesačne.

Spoločnosť neoznámila, koľko má predplatiteľov, napísala agentúra Reuters.

Fanúšikovia Cobra Kai si zaplatia

YouTube uviedol, že zmena rozhodnutia sprístupniť všetko zadarmo má uspokojiť rastúci záujem užívateľov zo zahraničia o pôvodné programy, ale aj požiadavky inzerentov spojiť reklamu s určitým obsahom.

Firma týmto krokom tiež získa väčšiu flexibilitu pri propagácii svojich programov.

Podľa informovaného zdroja je možné, že niektoré programy alebo obsah budú v budúcnosti určené výhradne predplatiteľom, iba však na určitú krátku dobu.

SkryťVypnúť reklamu

Desiatky doteraz uvedených relácií a filmov na YouTube Premium, ako prvá sezóna obľúbenej akčnej komédie Cobra Kai, zostanú naďalej dostupné len za poplatok, dodala spoločnosť.

Internet

Súvisiace témy: Sociálne siete, Google, YouTube
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

Komerčné články

  1. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  2. Poškodené čelné sklo? Vieme ako si ho dáte do poriadku aj bez spoluúčasti
  3. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu?
  4. Dubová alej prichádza s dostupnejším bývaním na predmestí
  5. Známy šéfkuchár radí: Takto budú bezlepkové pagáče dlhšie mäkké
  6. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol
  7. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  1. Doma v záhrade je najčítanejší mesačník na Slovensku
  2. Známy šéfkuchár radí: Takto budú bezlepkové pagáče dlhšie mäkké
  3. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu?
  4. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol
  5. Dubová alej prichádza s dostupnejším bývaním na predmestí
  6. Poškodené čelné sklo? Vieme ako si ho dáte do poriadku
  7. Príbeh firmy, ktorá si získala celé Slovensko
  8. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 17 518
  2. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 7 004
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 708
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 674
  5. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 603
  6. Plátené tašky a opakované použitie 4 211
  7. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 4 110
  8. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone 2 586
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Montáž automobilov Kia vo výrobnej hale spoločnosti Kia Slovakia v Tepličke nad Váhom pri Žiline.

Americké clá zasiahnu najmä slovenské závody automobiliek.


SITA
Ilustračné foto

Experti varovali, že cenové vojny ohrozujú dlhodobé „zdravie“ odvetvia.


TASR
Ilustračná fotografia.

Spoločnosť posilní pozíciu na trhu dermatologickej starostlivosti o pleť.


TASR
Ilustračné foto

Revízia len málo rozptýlila obavy analytikov.


TASR
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Janka Bittó Cigániková: Šialený zákon na ochranu kňazov schválený. Od 1. júla ich musia pustiť všade - aj na gynekologické a detské oddelenia 102 924
  2. Jozef Varga: Dvoje kruhy pod očami, bledý ako stena, aj takto dnes vyzerá Fico... 26 218
  3. Dušan Koniar: Pokojne sa vzdám trinásteho dôchodku, ak 24 145
  4. Ivan Čáni: Tibor Gašpar a oni – učebnicový „vzor“ morálky, čestnosti, spravodlivosti. 12 418
  5. Jozef Černek: Sprevádzal som Putinovcov – keď zistili, že ich kamoši z Maďarska chcú obsadiť aj Slovensko, stíchli 11 395
  6. Martin Fronk: Zabudnuté kúpele ožili: Ako dobrovoľníci premenili ruinu na lesný raj 10 909
  7. Ivan Čáni: Blaha a mladý Kaliňák rýpu do Volkswagenu. 8 598
  8. Michaela Witters: Učiteľka postrkala škôlkarov rad radom do hlbokého bazéna a zažili traumu z topenia. 7 630
  1. Radko Mačuha: Slovenská "Hospoda na Mýtince".
  2. Marian Nanias: Áno, jadrové palivo nie sú fazuľky….
  3. Věra Tepličková: Kňazi pri pôrode?
  4. Radko Mačuha: Tak sme si vyštrngali deň pracovného nasadenia.
  5. Věra Tepličková: Viete, kto sú Machaláni?
  6. Radko Mačuha: Bože, asi preto, že je to vzácne?
  7. Věra Tepličková: Keď Eštok nevie, čí je, Danko chce mať pokoj na ceste za stolicou a Fico hrá vabank...
  8. Radko Mačuha: Demilitarizácia Ruska cez joystick.
SkryťZatvoriť reklamu