BRATISLAVA. Spoločnosť Mitsubishi Motors Europe (MME) tesne pred ohlásením reorganizácie svojich prevádzkových činností zaznamenala za kalendárny rok 2018 nárast predaných vozidiel o 19 percent, keď predala 165 259 áut oproti 139 365 vozidlám za kalendárny rok 2017.
Na väčšine svojich trhov zaznamenala automobilka Mitsubishi výrazný dvojciferný rast predajných čísel, najmä vo Francúzsku, Taliansku, Holandsku, Poľsku či Švajčiarsku. Spoločnosť o tom informovala v utorok v tlačovej správe.
V kalendárnom roku 2018 sa Mitsubishi Motors po prvýkrát od roku 2000 podarilo v Nemecku predať viac ako 50 tisíc vozidiel. Z pohľadu produktov, výsledky opätovne potvrdzujú, že Mitsubishi Motors zameriava svoju stratégiu prevažne na oblasť výroby SUV a elektrifikovaných vozidiel.

"Nárast predajov o 19 %, ktorý sme dosiahli počas kalendárneho roka 2018, potvrdzuje potenciál našej značky v Európe. Pri tejto príležitosti by som chcel poďakovať všetkým zákazníkom Mitsubishi Motors a našim distribútorom a predajcom v Európe. Sme presvedčení, že v blízkej budúcnosti môžeme v predaji aj naďalej rásť," komentoval výsledky prezident a generálny riaditeľ MME Bernard Loire.
Spoločnosť Mitsubishi Motors Corporation (MMC), sídliaca v japonskom Tokiu, je globálny výrobca automobilov prevažne v segmente vozidiel SUV a pick-upov, elektromobilov a vozidiel s hybridným elektrickým pohonom s technológiou Plug-in. Svoj prvý automobil vyrobila skupina Mitsubishi pred viac ako storočím.