SME

Pivný trh po rokoch stagnácie ožíva, myslí si šéf slovenského Heinekenu

Predaj ťahajú najmä radlery.

Ilustračné foto.Ilustračné foto. (Zdroj: TASR/AP)

BRATISLAVA. Slovenský pivný trh po rokoch stagnácie ožíva. Po predvlaňajšom medziročnom päťpercentnom náraste očakávajú slovenskí pivovarníci podobný trend aj za uplynulý rok.

V prípade spoločnosti Heineken Slovensko medziročný nárast predaja za vlaňajšok predstavoval takmer dve percentá. Naďalej ho ťahali najmä radlery, rástol ale aj predaj klasického piva.

Uviedol to v pondelok na stretnutí s médiami generálny riaditeľ Heineken Slovensko Rene Kruijt.

Zdôrazňujú zodpovedné podnikanie

Pre Heineken Slovensko, lídra na slovenskom pivnom trhu, je aj pre nasledujúce obdobie podľa generálneho riaditeľa spoločnosti kľúčové zodpovedné podnikanie, založené na trvalej udržateľnosti a ekologických riešeniach.

SkryťVypnúť reklamu

Spoločnosť sa dlhodobo venuje aj znižovaniu emisií CO2, ako aj opatreniam na znižovanie spotreby vody.

Prečítajte si tiež: Na brexit sa pripravuje aj Budvar, problém môže byť tankové pivo Čítajte 

"Čakajú nás mnohé výzvy, na ktorých budeme spoločne s celým tímom s nadšením pracovať. Naším cieľom bude predovšetkým udržať a naďalej posilňovať hodnotu portfólia značiek a ich jednotlivé postavenie na trhu,“ povedal Rene Kruijt.

Nevyhnutnosťou zodpovedného prístupu však vidí spoločnosť Heineken aj v osvete pri konzumácii alkoholu u mladých ľudí. Práve preto bude pokračovať v rozvoji programu zodpovedného pitia a už existujúcej platformy Rozumne.sk.

Jeho cieľom je poskytovať informácie a presné fakty o alkohole a o jeho účinkoch na ľudský organizmus. V centre záujmu spoločnosti Heineken Slovensko v najbližšom období bude aj naďalej horeca (hotely, reštaurácie, kaviarne).

SkryťVypnúť reklamu

Pre svojich partnerov z tejto oblasti spustila spoločnosť digitálnu platformu Partner Heineken, ktorá umožňuje jednoduchý online nákup produktov a získavanie aktuálnych informácií.

Zákazníci majú prístup k viac ako 2 000 produktom pivných značiek, širokému portfóliu značkového alkoholu, doplnkov, ako aj nealkoholických nápojov.

Slováci si za kvalitu neváhajú priplatiť

Prečítajte si tiež: Vinica počúva Mozarta. Hudba zlepšuje kvalitu hrozna a odpudzuje hmyz Čítajte 

"Predpokladáme, že aj v najbližšom období bude pokračovať trend tzv. premiumizácie pivného segmentu. Slovenskí konzumenti si totiž za kvalitu a obľúbenú chuť neváhajú priplatiť. Rovnako vidíme stále na vzostupe trend lokálnosti, čo potvrdzuje aj fakt, že Slováci dlhodobo uprednostňujú slovenské pivo a milujú tiež lokálne a menšie značky,“ dodal generálny riaditeľ Heineken Slovensko Rene Kruijt.

Heineken Slovensko je viac ako 19 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni približne 42 percent.

SkryťVypnúť reklamu

Heineken Slovensko je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, Heineken na Slovensku predáva slovenskú pivnú značku Zlatý Bažant, Corgoň a Kelt, regionálny Martiner, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.

Od roku 2015 sa Heineken Slovensko stal výrobcom najpredávanejšieho cideru na svete, značky Strongbow, ktorý vyrába v pivovare Hurbanovo a dodáva na trhy strednej a východnej Európy.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

KURZY

Koľko dostanem za 1 euro (9. 5. 2025)
USD 1.130
AUD 1.761
CZK 24.924
JPY 163.450
CAD 1.569
GBP 0.848
HUF 405.430
PLN 4.270
CHF 0.933
SEK 10.903

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 374
  2. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 6 226
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 121
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 919
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 764
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 830
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 189
  8. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva 1 562
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Ivan Čáni: 9. máj 2025 – najhanebneší deň v dejinách Slovenska. 37 701
  2. Ivan Mlynár: Odpoveď Michalovi Šimečkovi na otázku, ktorú o Ficovi zrejme nikdy nepoloží 23 684
  3. Radko Mačuha: Šimečka má niečo, čo už Fico nikdy nebude mať? 20 327
  4. Vlado Jakubkovič: Vypískaný mr. Rudo a prezident mieru. 14 371
  5. Ján Chomík: Liek na nespavosť 7 976
  6. Rastislav Puchala: Výzva od Ficina prijatá 7 781
  7. Matúš Lazúr: Vlakom z Bratislavy až za polárny kruh. 6 983
  8. Michael Achberger: Jogurty pod lupou: Pravda, ktorú vám výrobcovia radšej nepovedia 5 955
  1. Marcel Rebro: Fico má strach z Ukrajiny, preto sa klania Putinovi
  2. Radko Mačuha: Fico ide na oslavu začiatku 3 svetovej vojny.
  3. Tupou Ceruzou: Dobre bude
  4. Post Bellum SK: Hlasy pamätníkov: Nedopusťme návrat vojny!
  5. Radko Mačuha: Hanba, uniklo ďalšie video Šimečkovej ženy.
  6. Jiří Ščobák: Víte, kde hledat nejstarší samostatně stojící chrám na světě? A jak ho asi postavili?
  7. Radko Mačuha: Šimečka má niečo, čo už Fico nikdy nebude mať?
  8. Tupou Ceruzou: Zámočky
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Keketi do marca zastával post ministra cestovného ruchu a športu.


TASR 5
Batožinu - jej zničenie či stratu - si môžete poistiť aj pri krátkych letoch.

Ako funguje poistenie storna poplatkov.


Ilustračné foto

Dohodu oznámili Trump a Starmer.


TASR
Pracovný pohovor

Čo sa vás (ne)môžu pýtať na pohovore?


  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Ivan Čáni: 9. máj 2025 – najhanebneší deň v dejinách Slovenska. 37 701
  2. Ivan Mlynár: Odpoveď Michalovi Šimečkovi na otázku, ktorú o Ficovi zrejme nikdy nepoloží 23 684
  3. Radko Mačuha: Šimečka má niečo, čo už Fico nikdy nebude mať? 20 327
  4. Vlado Jakubkovič: Vypískaný mr. Rudo a prezident mieru. 14 371
  5. Ján Chomík: Liek na nespavosť 7 976
  6. Rastislav Puchala: Výzva od Ficina prijatá 7 781
  7. Matúš Lazúr: Vlakom z Bratislavy až za polárny kruh. 6 983
  8. Michael Achberger: Jogurty pod lupou: Pravda, ktorú vám výrobcovia radšej nepovedia 5 955
  1. Marcel Rebro: Fico má strach z Ukrajiny, preto sa klania Putinovi
  2. Radko Mačuha: Fico ide na oslavu začiatku 3 svetovej vojny.
  3. Tupou Ceruzou: Dobre bude
  4. Post Bellum SK: Hlasy pamätníkov: Nedopusťme návrat vojny!
  5. Radko Mačuha: Hanba, uniklo ďalšie video Šimečkovej ženy.
  6. Jiří Ščobák: Víte, kde hledat nejstarší samostatně stojící chrám na světě? A jak ho asi postavili?
  7. Radko Mačuha: Šimečka má niečo, čo už Fico nikdy nebude mať?
  8. Tupou Ceruzou: Zámočky
SkryťZatvoriť reklamu