BRATISLAVA. Už to nie je len šampón, sprchový gél či pena na holenie. Aj muži sa o svoj vzhľad začínajú starať čoraz viac. Preto tiež čoraz častejšie nakupujú ďalší sortiment dekoratívnej kozmetiky, ktorá ich vzhľad vylepšuje.
Celosvetovo preto rastie záujem nielen o základnú kozmetiku, ale doteraz mužmi zriedkavo používané druhy, ako je napríklad maskara na mihalnice či gély na obočie určené priamo pre mužov. Tento trend na Slovensku a do Česka prichádza zo Spojených štátov, ale aj z Ázie.
Hlavne nenápadne
Záujem o klasickú kozmetiku na dennú hygienu či holenie ostáva dominantný, hoci už neplatí, že muži nakupujú iba tento sortiment, vysvetľuje Radko Ondrášík, marketingový riaditeľ spoločnosti Notino, ktorá na Slovensku jeden z najväčších e-shopov s kozmetikou a v rámci Európy sieť kamenných predajní.
“Najväčší záujem spomedzi dekoratívnej kozmetiky je o pánske BB krémy či tónujúce krémy," hovorí Ondrášík.
BB krém je niečo ako make-up, má malú kryciu schopnosť a viac krémovú textúru. Používa sa na zjednotenie tónu pleti, no neslúži na úplné prekrytie jej nedokonalostí, ako sú jazvičky či vyrážky.