SME

Érsek: Podozrenia pri výstavbe D4 a R7 musia byť čo najskôr objasnené

Policajti v stredu opäť zasahovali na stavbe bratislavského obchvatu.

Minister dopravy a výstavby Árpád Érsek.Minister dopravy a výstavby Árpád Érsek. (Zdroj: TASR)

MICHALOVCE. Podozrenia pri výstavbe bratislavského obchvatu, ktorý je súčasťou budovania diaľnice D4 a rýchlostnej cesty R7, musia byť čo najskôr objasnené.

V súvislosti so stredajším zásahom polície to uviedol minister dopravy a výstavby SR Árpád Érsek (Most-Híd), ktorý sa však podľa svojich slov o zásahu dozvedel z médií.

Nultý obchvat Bratislavy opäť riešila polícia

Prečítajte si tiež: Pod obchvatom v Bratislave našli káble či sklo. Bežné to nie je Čítajte 

"Dnes asi navzorkujú, dajú to do laboratórií a na základe toho budú konať," interpretoval minister konanie polície. Informoval tiež, že jeho rezort polícii poskytol vzorky, ktoré na mieste nazbierala Národná diaľničná spoločnosť.

SkryťVypnúť reklamu

Policajti v stredu opäť zasahovali na stavbe bratislavského obchvatu, ktorý je súčasťou budovania diaľnice D4 a rýchlostnej cesty R7.

Pre TASR to potvrdila bratislavská krajská policajná hovorkyňa Lucia Mihalíková, podľa ktorej sa tam vykonávali úkony súvisiace s environmentálnou trestnou činnosťou.

Policajti v tejto súvislosti zasahovali v Bratislavskom kraji už koncom marca.

Zásah mal podľa medializovaných informácií súvisieť s podozreniami, že sa na stavbu D4 a R7 používa kontaminovaná zemina alebo stavebný odpad.

Polícia neskôr pre TASR priblížila, že v tomto prípade je aktuálne vedené trestné stíhanie vo veci zločinu ohrozenia a poškodenia životného prostredia a vo veci zločinu neoprávneného nakladania s odpadmi.

Staviteľ obchvatu ohrozenie odmieta

V marci polícia informovala, že vyšetrovateľ vzniesol obvinenie voči jednej fyzickej osobe M. J. H. a jednej právnickej osobe, bratislavskej spoločnosti s ručením obmedzeným pôsobiacej v stavebníctve, z trestného činu ohrozenia a poškodenia životného prostredia. Obvinený je stíhaný na slobode.

SkryťVypnúť reklamu

Spoločnosť D4R7 Construction, zodpovedná za stavbu obchvatu, považuje informácie o kontaminácii za dezinformačnú kampaň.

Výstavba podľa nej spĺňa vysoké kvalitatívne štandardy a všetky právne požiadavky.

Árpád Érsek

Súvisiace témy: Polícia
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

Komerčné články

  1. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  3. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory
  4. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  5. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  6. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  7. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  8. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  1. Prečo les potrebuje aj výrub, nie len ochranu
  2. Letná háčkovaná móda a kúsok mora u vás doma
  3. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie
  4. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  5. Ako znížiť vysoký tlak a cholesterol
  6. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory
  7. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  8. Záhradkári, pracujte len ráno a večer
  1. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory 12 326
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 7 786
  3. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 4 573
  4. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku? 3 251
  5. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 2 544
  6. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie 2 411
  7. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 1 651
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 1 621
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračné foto.

Diaľničný úsek Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto bude mať dĺžku 11,2 kilometra.


TASR
Nemecký kancelár Friedrich Merz.

Tvrdí, že plán už nie je realizovateľný bez účasti USA.


TASR 1
Ilustračné foto.

V stredu predstaví návrh na dlhodobý rozpočet v rokoch 2028 - 2034.


TASR
Americký prezident Donald Trump.

Hodnota celkového obchodu Indonézie a USA dosiahla vlani necelých 40 miliárd dolárov.


TASR
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Ivan Čáni: Blaha a Kaliňák junior narazili ale napriek tomu ďalej ohlupujú svoj už aj tak dostatočne ohlúpený fan club. 22 241
  2. Věra Tepličková: Vážený pán premiér 8 269
  3. Rastislav Puchala: Ficovo devínske šialenstvo 6 425
  4. Marcel Rebro: Matúš Šutaj Eštok zachraňuje východ po povodniach: z pláže na Sardínii 6 001
  5. Daniel Guľaš: Hlina preberá štafetu opozičného lídra. PS stagnuje a stráca momentum 5 788
  6. Marcel Rebro: Dobrý vojak Pellegriny: Poslušne hlásim, že idem do vojny! 4 882
  7. Marcel Rebro: Dúhová facka pre červených: Ako si Smeráci vylámali zuby na Volkswagene 4 509
  8. Dávid Polák: Pohoda je v pohode, nebláznite. 4 479
  1. Roman Kebísek: Po vyše sto rokoch preložili z francúzštiny životopis Štúra od Turcerovej
  2. Marcel Rebro: "Nas mnogo": Od Stalingradu po Bachmut — 80 rokov tej istej ruskej taktiky
  3. Monika Nagyova: Ako ma rozplakala umelá inteligencia
  4. Marcel Rebro: Fico pomáha Putinovi. Slováci pomáhajú Ukrajine.
  5. Věra Tepličková: Trenčín alebo Stará Bystrica? Kde by ste radšej strávili sobotný večer... ?
  6. Věra Tepličková: Vážený pán premiér
  7. Marcel Rebro: Dobrý vojak Pellegriny: Poslušne hlásim, že idem do vojny!
  8. Marcel Rebro: Dúhová facka pre červených: Ako si Smeráci vylámali zuby na Volkswagene
SkryťZatvoriť reklamu