BRATISLAVA. Veľké zľavy sa stali bežnou súčasťou online nakupovania. E-shopy ako Alza či Mall lákajú ľudí na výrazné zľavy niekoľkokrát do roka, nie vždy však sľub nízkej ceny dodržia.
Nie je nezvyčajné, že výrobky si môže človek kúpiť s 80- či 90-percentnou zľavou. Čo však robiť, ak nejde o zľavu, ale o chybu, ktorú urobil obchodník?
Mraznička za dvadsať eur
“Na Mall.sk sme našli v sekcii zľavománia mrazničku Bosch za cenu 21,28 eura vrátane DPH. Bola zaradená v špeciálnej sekcii zľavománia a bolo pri nej jasne napísané, že ide o výpredaj,” napísal do redakcie SME čitateľ Andrej. Celé meno si neželal zverejniť, redakcia ho má k dispozícii.
Andrej sa spolu s partnerkou rozhodli kúpiť celkom šesť mrazničiek, vysvetľuje, že partnerka má troch súrodencov.

Keďže mrazničku, ktorá stojí bežne okolo 660 eur, ponúkal Mall.sk s 96-percentnou zľavou, rozhodli sa obdarovať celú rodinu.
Nič nenasvedčovalo tomu, že zo strany e-shopu išlo o chybu.
Objednaný tovar si mali vyzdvihnúť na dvakrát, prvá dodávka, štyri mrazničky, bola na meno Andrejovej partnerky, zvyšné dve mrazničky na Andrejovo meno.
Štyri mrazničky Andrej s partnerkou vo výdajni zaplatili a odviezli v sobotu 13. júla, zvyšné dve vtedy ešte obchod nepripravil na výdaj. Potom nastal problém.