BRATISLAVA. Najväčšieho virtuálneho operátora na slovenskom a českom trhu Tesco mobile povedie Jan Semotán.
Ako generálny riaditeľ sa zameria na strategický rozvoj, predovšetkým v oblasti online komunikácie a prepojenie Tesco Mobile s existujúcimi platformami, ako je napríklad vernostný program Tesco Clubcard.
Jan Semotán má za sebou viacero manažérskych pozícií v rámci spoločnosti Tesco, naposledy pracoval ako formátový manažér hypermarketov pre Slovensko a Českú republiku, uviedla spoločnosť Tesco v tlačovej správe, ktorú v piatok poskytla agentúre SITA.
„Chceme sa viac sústrediť na prechod našich služieb do online prostredia, či už v komunikácii so zákazníkom alebo v oblasti ponuky personifikácie našich služieb. Veľký potenciál vidím aj v užšej spolupráci s vernostným programom Tesco Clubcard,“ uviedol Jan Semotán.
Tesco mobile poskytuje služby mobilného operátora v Slovenskej republike od roku 2009.
Tesco Mobile na Slovensku sa primárne orientuje na poskytovanie predplatených služieb a má už viac ako 250 tis. zákazníkov.
Svoje služby prevádzkuje prostredníctvom siete O2, vďaka ktorej ponúka svojim zákazníkom 99,6 % pokrytie. Prostredníctvom distribučnej siete obchodov Tesco a ďalších partnerov ponúka viac ako 8 tis. miest na dobitie.