Realitné projekty sú z pohľadu PR veľmi nevďačnou záležitosťou. Vždy sa totiž nájde nejaký sused, ktorému sa plánovaná výstavba nepáči. Nehovoriac o projektoch, ktoré majú význam presahujúci danú lokalitu.
V takých prípadoch je "nespokojných susedov" akosi viac. Do tejto skupiny by sme pokojne mohli zaradiť aj prestavbu Istropolisu na Trnavskom mýte.

Z pohľadu záujmu verejnosti ide o jeden z najočakávanejších projektov nielen v Bratislave. Už len preto, že komplex plnil dlhé roky spoločenskú funkciu a bol vždy vnímaný ako dôležitý verejný priestor.
O to náročnejšie to má nový majiteľ. Tu však treba otvorene povedať, že developer kopí chybu za chybou. Minimálne v otázke otvorenosti a transparentnosti voči verejnosti.
Komplex kúpila dvojica developerov pred dvoma rokmi. Kúpu síce oficiálne oznámili, odvtedy však k projektu nepovedali dokopy nič.
Len nejasné správy o pripravovanej súťaži. Nebyť toho, že neúspešný dánsky ateliér zverejnil svoju vizualizáciu riešenia Istropolisu, verejnosť by o projekte nevedela vôbec nič.