SME

Preťažený Most pri Bratislave si oddýchne. Dokončujú obchvat

Cez dedinu budú dočasne jazdiť len autobusy.

Nová cesta okolo Mosta pri Bratislave je tesne pred dokončením.Nová cesta okolo Mosta pri Bratislave je tesne pred dokončením. (Zdroj: SME - MARKO ERD)

BRATISLAVA. Patrí medzi najviac vyťažené cesty, smerujúce do Bratislavy. Denne po nej prejde približne 15-tisíc áut, používajú ju najmä obyvatelia Malinova, Tomášova a Studeného.

Obci Mostu pri Bratislave, v ktorom žije bezmála 3 500 ľudí, by sa malo od začiatku októbra uľaviť. V tom čase otvoria obchvat, ktorý dopravu z obce odkloní.

Stavba je súčasťou projektu nultého obchvatu hlavného mesta. Teda diaľnice D4 od Jaroviec po Raču a rýchlostnej cesty R7 od Holíc po Bratislavu, ktorú stavia konzorcium D4R7 Construction okolo španielskej spoločnosti Cintra.

SkryťVypnúť reklamu

Cestu cez obec odstavia

Obchvat Mostu pri Bratislave sa začína niekoľko desiatok metrov pred obcou v smere od Štvrtka na Ostrove odklonom z existujúcej cesty (II/572) a končí sa tesne pred Bratislavou, kde sa na ňu opäť pripája.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každé 4 týždne.
Pošlite SMS s textom C66BW na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.

Obchvat Bratislavy

Súvisiace témy: Bratislava
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

Komerčné články

  1. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok
  2. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  3. IMPERIAL Gold… viac ako zlato...
  4. Čakala voľnosť, prišla prázdnota. Ako ženy zvládajú odchod detí?
  5. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  6. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  7. Keď sa z brigády stane kariéra
  8. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky
  1. Po oslavách storočnice sa košický maratón pozerá do budúcnosti
  2. TIPOS pokračuje v spolupráci s Bratislavou
  3. IMPERIAL Gold… viac ako zlato...
  4. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  5. Čakala voľnosť, prišla prázdnota. Ako ženy zvládajú odchod detí?
  6. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok
  7. Rezidencia Rúrky: Prvý bytový dom skolaudovali, ďalší už stavajú
  8. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  1. Čakala voľnosť, prišla prázdnota. Ako ženy zvládajú odchod detí? 4 733
  2. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood 3 628
  3. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s 3 452
  4. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne 2 790
  5. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov 2 146
  6. Bez nich by elektrina netiekla. 1 725
  7. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky 1 704
  8. Keď sa z brigády stane kariéra 1 461
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ruský prezident Vladimir Putin počas spustenia linky na skvapalňovanie zemného plynu v rámci projektu Arctic LNG2 v spoločnosti Novatek-Murmansk v obci Belokamenka v Murmanskej oblasti 20. júla 2023. 

Výrazne sa znížili dodávky z Ruska cez plynovody.


TASR
Rakúska ministerka pre integráciu Claudia Plakolmová.

Rakúsko musí míňať menej, vyhlásila ministerka.


TASR
Sprava štátny tajomník ministerstva dopravy a výstavby Igor Choma, minister dopravy Jozef Ráž, generálny riaditeľ Národnej diaľničnej spoločnosti Filip Macháček a riaditeľ úseku prípravy Národnej diaľničnej spoločnosti Tomáš Mateička.

Celková hodnota troch kontraktov mierne presahuje 890 miliónov eur.


TASR
Národná rada Slovenskej republiky.

Transakčnú daň budú po novom platiť už iba právnické osoby.


TASR 24
  1. INESS: Zdravotná starostlivosť v USA: Mýtus voľného trhu
  2. Juraj Jevin: Kde je minister financií?
  3. Teodor Dlužanský: Ako Fico suverénne konsoliduje?
  4. Jozef Mačo: Nelegálne skládky odpadu pri osadách nemajú odstraňovať obce. Nie že nemajú, nesmú.
  5. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  6. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  7. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  8. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  1. Ivan Čáni: Súdruh Fico, ďakujem! Vďaka vám nezomriem sprostý ani naivný. 15 788
  2. Peter Franek: Zlá správa pre Uhríka s Mazurekom. 14 005
  3. Rado Surovka: Kto zožral Ficovu návnadu ? 13 588
  4. Radko Mačuha: Muž, ktorý nehajloval. 12 025
  5. Martin Ondráš: Zákon čo legalizuje podvod? Alebo ako Slovensko stratí kontrolu nad pôdou 10 983
  6. Daniel Guľaš: Všetko dobré, Ľuboš. 9 961
  7. Ivan Čáni: Kolaborant a vlastizradca Blaha sa už aj strihá kvôli Rusom. 9 612
  8. Otilia Horrocks: Keď Monika Beňová moralizuje z miesta pre ZŤP 9 245
  1. Věra Tepličková: Viac šťastia ako rozumu
  2. Marian Nanias: Problémy na maďarskej jadrovej elektrárni Paks II.
  3. Marian Nanias: Nezvyčajná jadrová investícia – Maďarská JE Paks II.
  4. Anna Brawne: Džemy, hady, nebojte sa, dobre bude!
  5. Radko Mačuha: Muž, ktorý nehajloval.
  6. Marian Nanias: Problémy na tureckej JE Akkuyu.
  7. Radko Mačuha: Začnú nás stíhať za porušovanie národnej identity?
  8. Radko Mačuha: Už aj Verejné záchody chráni Ústava Slovenskej Republiky.
SkryťZatvoriť reklamu