Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Šéf Datartu a Hej.sk: Garážové e-shopy do dvoch rokov zmiznú

Vladimír Sušil o budúcnosti predaja elektra.

Obchodný riaditeľ spoločnosti Elektrosped, ktorá má pod sebou značky Datart a Hej.sk, Vladimír Sušil.Obchodný riaditeľ spoločnosti Elektrosped, ktorá má pod sebou značky Datart a Hej.sk, Vladimír Sušil. (Zdroj: SME - Jozef Jakubčo)

Datart pred nedávnom otvoril v bratislavskom obchodnom centre Polus vynovenú predajňu. Zvolil si rovnaký deň ako Lidl, ktorý v Poluse nahradil Carrefour.

Sieť elektropredajní Datart pred dvomi rokmi kúpila spoločnosť Elektrosped, ktorá na Slovensku vlastní značku Hej.sk. O integrácii a ďalších plánoch sa Profit zhovára s obchodným riaditeľom firmy Vladimírom Sušilom.

V nákupnom centre Polus ste otvárali zrekonštruovanú predajňu v rovnaký deň ako Lidl. Bolo vašim zámerom využiť, že diskont pritiahne veľa ľudí?

SkryťVypnúť reklamu

Prišlo ich menej, ako sme očakávali. Spôsobilo to počasie a kolaps dopravy v Bratislave. Ľudia cestovali do Polusu dve-tri hodiny. Ukázalo sa, že pondelok nie je úplne najvhodnejší deň na otváranie predajne.

Takže cieľom bolo otvoriť naraz s Lidlom.

Áno, chceli sme sa im časovo prispôsobiť a otvoriť v rovnakú hodinu, ale Lidl napokon otvoril podľa vlastných pravidiel o siedmej a my o 9.09, lebo to bolo 9. 9. Budeme však robiť ešte jedno otvorenie. Centrum sa rekonštruuje, zatiaľ je to stavenisko. Keď sa dokončí druhá fáza, urobíme otvorenie predajne vo veľkom štýle.

S Lidlom sa do Polusu po dvoch rokoch vrátil supermarket. Očakávate, že sa to prejaví aj na raste predajne Datartu?

Naša predajňa v Poluse funguje dvanásť rokov a aj keď spĺňala naše plány, robila menšie čísla než rovnaká predajňa v Košiciach. Spojenie s Lidlom je však to najlepšie, čo si môžeme v rámci obchodného centra želať. Lidl je asi najväčší ťahák. Za posledných 15 rokov urobili kus práce v marketingu a práce so zákazníkom. Veríme, že značka tlačí značku.

SkryťVypnúť reklamu

Datart ste kúpili pred dvoma rokmi. Ako ste odvtedy pokročili?

Prešli sme s Datartom a Hej.sk na jeden informačný systém, zintegrovali sme weby, spojili sme logistiku. Keď sme pred štyrmi rokmi otvárali logistické centrum v Senci, bolo koncipované na to, že sa budeme rozširovať.

Prečo ste sa rozhodli kúpiť Datart?

Spojili sme dva silné subjekty. Je to dôležité kvôli trhovej sile. Potrebujeme silnú značku, aby sme zoskupovali zákazníkov. Sme tiež dovozcovia elektroniky a potrebujeme miesto, kde ju zákazníkom môžeme ponúknuť.

Koľko to stálo?

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C66P3 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M66P3 na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  2. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  3. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  4. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  5. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  6. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  8. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  1. Spoločnosť BILLA v novom e-booku radí, ako sa stravovovať zdravo
  2. Počas koronakrízy vzrástli obavy z dopadov práceneschopnosti
  3. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  4. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  5. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  6. Budovanie zelenej značky
  7. Arval Slovakia: Spoliehajú na nás firmy z kľúčových sektorov
  8. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  9. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  10. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 24 319
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 21 845
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 17 297
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 8 993
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 624
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 380
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 658
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 544
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 374
  10. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 339
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Rozhovory z denníka SME

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu