SME
Pondelok, 4. júl, 2022 | Meniny má Prokop

Slovak Lines menia po 13 rokoch šéfa, generálnym riaditeľom sa stal Pavol Labant

Novovymenovaný šéf pôsobí vo firme len vyše roka.

Ilustračné foto.Ilustračné foto. (Zdroj: SME - JOZEF JAKUBČO)

BRATISLAVA. Novým generálnym riaditeľom a predsedom predstavenstva autobusovej spoločnosti Slovak Lines, a. s., Bratislava sa od 1. septembra stal Pavol Labant.

Vo funkciách na čele spoločnosti vystriedal po trinástich rokoch Petra Sádovského. Agentúru SITA o tom v pondelok informovala hovorkyňa Slovak Lines Eva Vozárová v tlačovej správe.

Riadil Slovak Lines Express, a. s.

Novovymenovaný šéf pôsobí v Slovak Lines vyše roka. Doteraz riadil dcérsku firmu Slovak Lines Express, a. s., ktorá prevádzkuje medzinárodné linky do Viedne, na letisku vo Schwechate, ako aj výletné sezónne a koncertné linky zamerané na zážitky.

SkryťVypnúť reklamu

"Riadiť takú veľkú firmu, ktorá má 620 zamestnancov, v Bratislavskom samosprávnom kraji zabezpečuje 43 autobusových liniek, ktoré sú súčasťou Integrovaného dopravného systému Bratislavského kraja a ročne prepraví 12,5 milióna cestujúcich, je pre mňa veľkou výzvou," povedal Labant o svojom vymenovaní na čelo Slovak Lines.

Bývalý šéf Slovak Lines Peter Sádovský vyhlásil, že je hrdý a vďačný za dlhých trinásť rokov na pozícii generálneho riaditeľa. "Slovak Lines budem naďalej podporovať na pozícii poradcu predstavenstva pre strategické záležitosti," povedal Sádovský.

Viacero inovácií

Počas svojho pôsobenia v Slovak Lines Express Labant spolu s tímom zaviedli vedia naštartovať aj autobusovú dopravu.

"Začali s obmenou vozového parku a nakúpili nové ekonomicky aj ekologicky najúspornejšie autobusy Mercedes Setra. Zaviedli sme kvalitné pripojenie na internet, hodnotenie kvality, moderný rezervačný systém, web a mobilnú aplikáciu pre cestujúcich do Viedne, ktorú neustále vylepšujeme," povedal Labant.

SkryťVypnúť reklamu

Know-how a skúsenosti získané za posledný z komerčných liniek teraz chcú preniesť aj do prímestskej regionálnej dopravy vo verejnom záujme, ktorá tvorí jadro podnikania Slovak Lines.

"V krátkom čase už chystáme postupné zavádzanie možnosti platby kartou u vodiča, ktorá by sa mala stať štandardom v hromadnej doprave," dodal Labant.

Klimatizované autobusy

Spoločnosť Slovak Lines, a. s., je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I od 1. októbra 2001.

História autobusovej spoločnosti siaha do roku 1949 k vzniku vtedajšieho národného podniku ČSAD. Počas rokov sa spoločnosť transformovala a pôsobila pod názvom Slovenská autobusová doprava Bratislava, akciová spoločnosť (SAD Bratislava) do roku 2007, kedy zmernila značku na Slovak Lines.

SkryťVypnúť reklamu

Spoločnosť má vyše tristo autobusov vybavených klimatizáciou a od roku 2013 prevádzkuje v prímestskej doprave aj nízkopodlažné autobusy kompletne vybavené aj pre prepravu cestujúcich so zdravotným postihnutím.

Základné imanie spoločnosti dosahuje 28,834 mil. eur.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

KURZY

Koľko dostanem za 1 euro (4. 7. 2022)
USD 1.043
AUD 1.538
CZK 24.753
JPY 141.050
CAD 1.349
GBP 0.867
HUF 401.110
PLN 4.717
CHF 1.003
SEK 10.778

Zobraziť kompletný kurzový lístok

Inzercia - Tlačové správy

  1. 30 rokov kvality spojenej so svetovými značkami automobilov
  2. Štyri veci, vďaka ktorým lepšie zvládnete infláciu
  3. Má len 17 rokov a pracoval už pre americkú armádu aj slovenské ministerstvo
  4. Spoločnosť Mars inšpiruje: Lepší svet pre domácich miláčikov
  5. Vypnite si reklamu na SME.sk a odomknite všetky články
  6. Foodblogerka Nikoleta Kováčová: Prečo nechcem deti
  7. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí!
  8. Vyhrajte letnú dovolenku s víkendovým vydaním denníka SME
  1. Vypnite si reklamu na SME.sk a odomknite všetky články
  2. Foodblogerka Nikoleta Kováčová: Prečo nechcem deti
  3. Kamery do auta: Čo dokážu a akú by ste si mali vybrať?
  4. Meranie rýchlosti v úsekoch už nebude pre vodičov problémom
  5. Ocenená 4K autokamera Mio má aj 2K so 60 snímkami a FHD so 120!
  6. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí!
  7. Je pre vás oddych synonymom spoznávania? Vycestujte za zážitkami
  8. Vyhrajte letnú dovolenku s víkendovým vydaním denníka SME
  1. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí! 15 779
  2. Slovenské oplátky ocenil aj svet. Receptúru pozná jeden človek 12 836
  3. Mladá nádej Slovenska. Pracoval aj pre americkú armádu 9 811
  4. Leto v Čechách a na Morave: Tipy na výlety v susednej krajine 9 425
  5. Je pre vás oddych synonymom spoznávania? Vycestujte za zážitkami 5 368
  6. Vychádza nový časopis pre šikovné ruky a útulný domov 4 887
  7. Čítajte odomknuté články na mobile, počítači a aj v tablete 2 887
  8. Analytik Horňák: Niektorí výrobcovia budú musieť znížiť ceny 2 684

Blogy SME

  1. Janka Bittó Cigániková: Takto by sme nemocnice (nie len) z plánu obnovy riešili my
  2. Jiří Ščobák: Bude Ukrajina po vojne prosperovať? A my s ňou?
  3. Jiří Ščobák: Rozhovor: Ako mám budovať finančnú rezervu a žiť lepší život?
  4. Jiří Ščobák: Odporúča sa zobrať dnes hypotéku? Ako myslia a čo robia banky na Slovensku?
  5. Jana Melišová: Ako ovplyvňujú sankcie voči Rusku svetový obchod? Sú obavy z rastu cien reálne?
  6. Jiří Ščobák: Ako získať peniaze na rozbeh startupu? Odborníci radia
  7. Jiří Ščobák: Analytici odpovídají: Kolik mám investovat do krypta? Které mi doporučují? Budou kryptoměny v roce 2022 prosperovat?
  8. Tomáš Tenczer: Prečo šéfovia neznášajú home office
  1. Ján Šeďo: Mám 46 rokov, 4 deti a veľa skúseností - bránil sa dnes E. Heger u B. Závodského.(Oprava mena). 22 263
  2. Vanda Tuchyňová: Svedectvo bývalého krajského predsedu OĽANO v Žiline 12 766
  3. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť IVa) 11 058
  4. Martina Hilbertová: Utečenci spali na lehátkach a platili za nich ako v luxusnom hoteli. 9 685
  5. Post Bellum SK: Návrat mohol byť ťažší ako útek 4 115
  6. Tomáš Jacko: Keď upratovačka zarába viac než univerzitný profesor 3 837
  7. Andrej Šverha: Pohodovo Okolo Balatonu 3 099
  8. Monika Kusendová: Bežky-pešky po Chorvátsku: Od Cresu, cez Krk, Rab až do Národného parku Velebit 2 897
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 42. - Arktída - Príbeh havárie vzducholode Italia podľa priameho účastníka Běhounka
  2. Lívia Hlavačková: Týždenne zjete jednu kreditku v podobe mikroplastov
  3. Jiří Ščobák: Ruské straty budú o 20 000 mŕtvych vyššie, než uvádza Ukrajina (analýza situácie na bojisku)
  4. Jiří Ščobák: Bude Ukrajina po vojne prosperovať? A my s ňou?
  5. Monika Nagyova: Nebyť matkou je úžasné
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 41. - Arktída - Roald Amundsen, Umberto Nobile a Expedícia Norge - 1926
  7. Jiří Ščobák: Skepsia okolo kryptomien: Ktoré kryptomeny naozaj nie sú pre začiatočníkov?
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 40. - Arktída - Expedícia MacMillan s účasťou amerického letectva z roku 1925
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Vodíkové auto z dielne Technickej univerzity Košice reprezentovalo Slovensko na Expo v Dubaji.

Živčák: Mohlo by pribudnúť 10-tisíc miest.


12 h

Chce u nás vyrábať elektromobily.


1. júl
Ilustračné foto

Z pohľadu cien kľúčových komodít patria Slováci k najzraniteľnejším v EÚ.


1. júl

Pôvodom švédska automobilka je považovaná za lídra v bezpečnosti.


1. júl

Blogy SME

  1. Janka Bittó Cigániková: Takto by sme nemocnice (nie len) z plánu obnovy riešili my
  2. Jiří Ščobák: Bude Ukrajina po vojne prosperovať? A my s ňou?
  3. Jiří Ščobák: Rozhovor: Ako mám budovať finančnú rezervu a žiť lepší život?
  4. Jiří Ščobák: Odporúča sa zobrať dnes hypotéku? Ako myslia a čo robia banky na Slovensku?
  5. Jana Melišová: Ako ovplyvňujú sankcie voči Rusku svetový obchod? Sú obavy z rastu cien reálne?
  6. Jiří Ščobák: Ako získať peniaze na rozbeh startupu? Odborníci radia
  7. Jiří Ščobák: Analytici odpovídají: Kolik mám investovat do krypta? Které mi doporučují? Budou kryptoměny v roce 2022 prosperovat?
  8. Tomáš Tenczer: Prečo šéfovia neznášajú home office
  1. Ján Šeďo: Mám 46 rokov, 4 deti a veľa skúseností - bránil sa dnes E. Heger u B. Závodského.(Oprava mena). 22 263
  2. Vanda Tuchyňová: Svedectvo bývalého krajského predsedu OĽANO v Žiline 12 766
  3. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť IVa) 11 058
  4. Martina Hilbertová: Utečenci spali na lehátkach a platili za nich ako v luxusnom hoteli. 9 685
  5. Post Bellum SK: Návrat mohol byť ťažší ako útek 4 115
  6. Tomáš Jacko: Keď upratovačka zarába viac než univerzitný profesor 3 837
  7. Andrej Šverha: Pohodovo Okolo Balatonu 3 099
  8. Monika Kusendová: Bežky-pešky po Chorvátsku: Od Cresu, cez Krk, Rab až do Národného parku Velebit 2 897
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 42. - Arktída - Príbeh havárie vzducholode Italia podľa priameho účastníka Běhounka
  2. Lívia Hlavačková: Týždenne zjete jednu kreditku v podobe mikroplastov
  3. Jiří Ščobák: Ruské straty budú o 20 000 mŕtvych vyššie, než uvádza Ukrajina (analýza situácie na bojisku)
  4. Jiří Ščobák: Bude Ukrajina po vojne prosperovať? A my s ňou?
  5. Monika Nagyova: Nebyť matkou je úžasné
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 41. - Arktída - Roald Amundsen, Umberto Nobile a Expedícia Norge - 1926
  7. Jiří Ščobák: Skepsia okolo kryptomien: Ktoré kryptomeny naozaj nie sú pre začiatočníkov?
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 40. - Arktída - Expedícia MacMillan s účasťou amerického letectva z roku 1925
SkryťZatvoriť reklamu