SME

Slovak Lines menia po 13 rokoch šéfa, generálnym riaditeľom sa stal Pavol Labant

Novovymenovaný šéf pôsobí vo firme len vyše roka.

Ilustračné foto.Ilustračné foto. (Zdroj: SME - JOZEF JAKUBČO)

BRATISLAVA. Novým generálnym riaditeľom a predsedom predstavenstva autobusovej spoločnosti Slovak Lines, a. s., Bratislava sa od 1. septembra stal Pavol Labant.

Vo funkciách na čele spoločnosti vystriedal po trinástich rokoch Petra Sádovského. Agentúru SITA o tom v pondelok informovala hovorkyňa Slovak Lines Eva Vozárová v tlačovej správe.

Riadil Slovak Lines Express, a. s.

Novovymenovaný šéf pôsobí v Slovak Lines vyše roka. Doteraz riadil dcérsku firmu Slovak Lines Express, a. s., ktorá prevádzkuje medzinárodné linky do Viedne, na letisku vo Schwechate, ako aj výletné sezónne a koncertné linky zamerané na zážitky.

SkryťVypnúť reklamu

"Riadiť takú veľkú firmu, ktorá má 620 zamestnancov, v Bratislavskom samosprávnom kraji zabezpečuje 43 autobusových liniek, ktoré sú súčasťou Integrovaného dopravného systému Bratislavského kraja a ročne prepraví 12,5 milióna cestujúcich, je pre mňa veľkou výzvou," povedal Labant o svojom vymenovaní na čelo Slovak Lines.

Bývalý šéf Slovak Lines Peter Sádovský vyhlásil, že je hrdý a vďačný za dlhých trinásť rokov na pozícii generálneho riaditeľa. "Slovak Lines budem naďalej podporovať na pozícii poradcu predstavenstva pre strategické záležitosti," povedal Sádovský.

Viacero inovácií

Počas svojho pôsobenia v Slovak Lines Express Labant spolu s tímom zaviedli vedia naštartovať aj autobusovú dopravu.

"Začali s obmenou vozového parku a nakúpili nové ekonomicky aj ekologicky najúspornejšie autobusy Mercedes Setra. Zaviedli sme kvalitné pripojenie na internet, hodnotenie kvality, moderný rezervačný systém, web a mobilnú aplikáciu pre cestujúcich do Viedne, ktorú neustále vylepšujeme," povedal Labant.

SkryťVypnúť reklamu

Know-how a skúsenosti získané za posledný z komerčných liniek teraz chcú preniesť aj do prímestskej regionálnej dopravy vo verejnom záujme, ktorá tvorí jadro podnikania Slovak Lines.

"V krátkom čase už chystáme postupné zavádzanie možnosti platby kartou u vodiča, ktorá by sa mala stať štandardom v hromadnej doprave," dodal Labant.

Klimatizované autobusy

Spoločnosť Slovak Lines, a. s., je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I od 1. októbra 2001.

História autobusovej spoločnosti siaha do roku 1949 k vzniku vtedajšieho národného podniku ČSAD. Počas rokov sa spoločnosť transformovala a pôsobila pod názvom Slovenská autobusová doprava Bratislava, akciová spoločnosť (SAD Bratislava) do roku 2007, kedy zmernila značku na Slovak Lines.

SkryťVypnúť reklamu

Spoločnosť má vyše tristo autobusov vybavených klimatizáciou a od roku 2013 prevádzkuje v prímestskej doprave aj nízkopodlažné autobusy kompletne vybavené aj pre prepravu cestujúcich so zdravotným postihnutím.

Základné imanie spoločnosti dosahuje 28,834 mil. eur.

Doprava

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

Komerčné články

  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  2. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  3. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  5. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  6. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  7. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  8. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  1. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  2. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  3. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné?
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  5. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  6. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  8. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 10 717
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 4 420
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 078
  4. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 3 492
  5. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 3 451
  6. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 744
  7. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 2 313
  8. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 2 166
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračné foto.

Nové objednávky sa zmenšili o 1,4 percenta.


SITA
Ilustračné foto

Náladu investorov zlepšili pozitívne správy z trhu práce.


TASR
Ilustračné foto.

Študenti tvrdia, že dopravca porušuje vyhlášku.


SITA 5
Jeden z objektov, ktorý ponúknu v dražbe.

Saber Distillery môže prísť o sklady.


  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  6. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Ivan Čáni: Všetci držme huby a nechajme Roberta Fica pracovať! Lebo len on JEDINÝ vie, čo je najlepšie. 27 071
  2. Janka Bittó Cigániková: Cirkev na gynekológii? Žiaľ, Cigániková nepreháňala 18 647
  3. Michael Achberger: Prestaňte držať diéty! Týchto 7 návykov vám predĺžia život aj zlepšia postavu 18 218
  4. Dušan Koniar: V roku 1989 mala ČSSR 3315 vlastných tankov 10 680
  5. Radko Mačuha: Oslobodenie prichádza z Východnej. 8 267
  6. Janka Bittó Cigániková: Zdravotníctvo má liečiť, nie financovať cirkev 7 529
  7. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú. 6 280
  8. Vladimír Bojničan: Z Devína sa stáva festival kléro-fašistických príšer 5 099
  1. Radko Mačuha: Oslobodenie prichádza z Východnej.
  2. Věra Tepličková: Východná alebo Keď má orientácia na všetky štyri svetové strany trhliny
  3. Marcel Rebro: Nad Kyjivom znovu tma: keď rakety vyvracajú slovenské lži
  4. Roman Kebísek: Kuzmány, Radlinský, Štúr, Pauliny-Tóth chceli ruštinu ako spoločný jazyk Slovanov
  5. Post Bellum SK: Nicholas Winton zomrel pred desiatimi rokmi. Jeho príbeh zostáva inšpiráciou dodnes
  6. Roman Kebísek: Britka objavila hrob Adele Harms, modelky maliara Schieleho
  7. Věra Tepličková: Čím väčšia škola, tým lepšie výsledky...
  8. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú.
SkryťZatvoriť reklamu