Tak predsa aj na Markízu došiel mráz a trend, ktorý ovládol mediálny biznis v tunajšom regióne, si počkal aj na najsledovanejšiu slovenskú televíziu. Veľký zahraničný hráč sa sťahuje a odovzdáva ďalšie médiá do rúk lokálneho oligarchu. Napokon ním je majoritný akcionár PPF Petr Kellner.

Z vlastníctva médií sa stal VIP lístok do klubu vyvolených z vyvolených. A najbohatší človek z oboch brehov rieky Moravy predsa nebude sedieť v kúte a nenechá najlepšie miesta Babišovi, Křetínskému, pánom z Penty a J&T, Bakalovi, Kmotríkovi, Siekelovi... Ak autor na niekoho zabudol, nech sa prihlási vo svojom printe, webe, rádiu či televízii.
Kellnerovi vraj, rovnako ako všetkým ostatným, nejde o nič iné ako o biznis. Pravda je, že ten televízny je ešte stále najziskovejší. Synergiami chce miliardár prepojiť tvorbu mediálneho obsahu s jeho distribúciou cez telekomunikácie, ktoré už ovláda. Lebo veď taký je vo svete trend.
Ostáva však veriť, že synergie medzi svojimi biznismi nebude hľadať aj pri tvorbe, prípadne netvorbe, obsahu.